CDONTS.NewMail
Fra : Ole Christensen

Dato : 12-04-06 21:19

Jeg har en lille rutine som bruger Server.CreateObject("CDONTS.NewMail")
til at generere nogle e-mails.

Alle mine genererede emails, ligger i nu C:\Inetpub\mailroot\Queue og kommer
ikke videre. Dvs. de lander så i badmails efter nogle dage.

Jeg bruger Windows 2000 professionel med IIS 5.0. Er det mon problemet?

--
Mvh. Ole

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-04-06 01:31

Ole Christensen wrote:

> [...]
> kommer ikke videre. Dvs. de lander så i badmails efter nogle dage.
>
> Jeg bruger Windows 2000 professionel med IIS 5.0. Er det mon

Jeg har samme opsætning og jeg kan da uden problemer sende mails med
cdonts - der er ikke noget, der bliver lagt i kø.

Der er nok snarere et problem i dit mailscript.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/