Billedgalleri ?
Fra : Is

Dato : 09-04-06 20:50

Hej

Henvis mig til anden NG hvis det ikke høre til her !

Jeg har kigget lidt på forskellige billedfremvisninger, og det er svært at
vælge !

jeg synes om denne (demo):
http://www.iisworks.com/demo/lp/listpics.asp

se mere her :
http://www.iisworks.com/listpics/

Men mit engelsk er ikke så godt at jeg kan forstå vejledningen

Er der nogen der kender til programmet ? og eventuelt har mod på at hjælpe
mig ? eller måske ved hvor der står noget på dansk om programmet.

Erik Isager

Fra : Jørgen Müller

Dato : 10-04-06 16:03

Erik Isager skrev:
>jeg synes om denne (demo):
>http://www.iisworks.com/demo/lp/listpics.asp

Du skal være opmærksom på, at der følger to ocx filer med, som skal
installeres på serveren.
Det er ikke sikkert din udbyder vil installere fremmede componenter, min
ville ikke.
Selvfølgelig forudsat, at du ikke selv hoster.
--
Med Venlig Hilsen
Jørgen Müller

Fra : Is

Dato : 15-04-06 20:00

> [...]
> ville ikke.
> Selvfølgelig forudsat, at du ikke selv hoster.

Tak for svar - jeg har hentet programmet, og fået det til at virke lokalt,
men som du skriver, så mangler der noget på mit webhotel. Ærgerligt, for når
først det køre, er det smadder nemt at bruge

Men jeg har kigget lidt mere - hvad med
i-gallery 3.4
hentet her:
http://www.b-cp.com/igallery/

er der nogen der kender noget til dette ??

Erik Isager