Funktion som kan udskrive automatisk?
Fra : Morten

Dato : 05-04-06 20:41

Hej

Jeg vil gerne lave en funktion som automatisk udskriver en bestemt side
(altså, så du ikke f.eks. skal lave et word dokument eller PDF først og
åbne)

Er dette muligt?

Det kan tilføjes at det kun skal bruges på lokalnetværk...

/Morten

Fra : Benny Nissen

Dato : 05-04-06 20:55

Morten ramte sit keyboard den 05-04-2006 21:41 og fik dette ud af det:
> [...]
> åbne)
>
> Er dette muligt?
>
> Det kan tilføjes at det kun skal bruges på lokalnetværk...

Så burde du kunne lave noget active-x der kan snakke med printerdriveren
og udskrive, men det bliver nok ikke nogen let løsning.

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk