godkendelse knap med 2 funktioner
Fra : Brian Heldam

Dato : 04-04-06 13:43

Hej Alle..
Jeg er ret ny i faget, men har dog fundet mange rigtig gode ting
her så ville lige høre om i ikke kunne hjælpe mig med mit
problem.
Det er sikkert simpel men :
Jeg skal bruge en knap som både kan når man trykker på den sende
asp mail ( har script) og sende oplysninger til min database (har
også script). hvordan skal koden til det se ud og hvor i koden
sætter jeg de to script in ?? håber i kan hjælpe. Mvh Brian
Heldam

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Benny Nissen

Dato : 04-04-06 13:50

Brian Heldam ramte sit keyboard den 04-04-2006 14:43 og fik dette ud af det:

> [...]
> også script). hvordan skal koden til det se ud og hvor i koden
> sætter jeg de to script in ?? håber i kan hjælpe.

Du sætter bare begge scripts i samme fil, som så kaldes fra formen med
action="..."

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk

Fra : Brian Heldam

Dato : 04-04-06 17:03

Benny Nissen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
>

> Du sætter bare begge scripts i samme fil, som så kaldes fra formen med

Okay ! skal de 2 scripts så stå mellem de to " altså her" syntes jeg har prøvet
men vil prøve igen.

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 04-04-06 20:40

"Brian Heldam" <bsh@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Okay ! skal de 2 scripts så stå mellem de to " altså her" syntes jeg har
> prøvet
> men vil prøve igen.

i dette tilfælde er action det du har med i dit form felt.

prøv at se her
http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion11.asp

--

Mvh / Regards