Gæstebog
Fra : laura perby

Dato : 02-04-06 13:23

Hej
jeg er i gang med at lave en hjemmeside i min it undervisning.
Jeg vil gerne have en gæstebog på min side, jeg har lavet en
iframe
og prøve at lege lidt datoer osv. under asp på html.dk men det
jeg skriver bliver ikke vist i framet... hvis jeg bare skriver en
alm. tekst under body, bliver det vist...
Nogle der ved hvad der kan være galt..??
jeg må ikke bruge koder diverse sider (hjemmesideskolen osv.) da
det er meningen at vi selv skal lave det hele...

min hjemmeside: www.rtgkom.dk~laurakp05
på forhånd tak...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : v0id

Dato : 02-04-06 18:53

Din side skal være gemt i ASP, hvis du koder asp.
Diverse skal den være gemt som .asp og ikke .htm(l)
Hvis du gør det kan du først prøve at starte ud med:

<%
Session.lcid = 1030 '---- For dansk tid
-------------------
Response.Write "" & now & "" '---- Skriver dansk dato og tid----
%>

Fra : spintail

Dato : 04-04-06 19:17

Hej laura

Tag et kik her :http://www.html.dk/tutorials/

Allan

Fra : laura perby

Dato : 05-04-06 17:28

spintail wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Hej laura
>
> Tag et kik her :http://www.html.dk/tutorials/
>
> Allan

det har jeg gjordt..

men ved ikke om problemet med at teksten ikke vises skyldes at
jeg ikke har gemt filen det rigtige sted...men da min side ligger
som en underside til www.rtgkom.dk ved jeg ikke hvor jeg skal
gemme den for at den ikke generer de andre elevers hjemmesider...

Fra : spintail

Dato : 06-04-06 09:02

>det har jeg gjordt..
Så må du kikke igen for svaret ligger der:::

>men ved ikke om problemet med at teksten ikke vises skyldes at
>jeg ikke har gemt filen det rigtige sted...

Hmm ja det er jo lidt svært for mig at se når du ikke forklare dig?

Allan