Validering af formmail!
Fra : Mark F. L. Baumann

Dato : 25-05-06 18:57

Hej, jeg har læst artiklen omkring validering af formmail, men
jeg har prøvet at sætte scriptet ind alle vegne og det vil ikke
virke! JEg forstår det ikke, om jeg gør noget forkert, eller der
er en fejl på siden. www.ungmedtourette.dk/anmodning.htm
Kan i fortælle mig hvor jeg skal sætte scriptet ind? og evt
hvordan det skal lyde? jeg vil gerne at hvis der er 1 eller flere
felter at den kommer med en popup der siger at du skal huske at
sætte f.eks navn ind.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christoffer

Dato : 26-05-06 15:50

"Mark F. L. Baumann" <mflb83@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er en fejl på siden. www.ungmedtourette.dk/anmodning.htm
> Kan i fortælle mig hvor jeg skal sætte scriptet ind? og evt
Langt det meste af det kan du rette hvis du kigger koden lidt igennem ..
eksempelvis har du et </head> tag stående midt i din kode, og 2 <body>'er ..
og bla. har du en
<!--mstheme--><font face="Verdana">
som jeg ikke kan se du lukker font'en på nogen steder i koden, og det giver
sandsynligvis de problemer du oplever med dine p's.

> jeg vil gerne at hvis der er 1 eller flere
> felter at den kommer med en popup der siger at du skal huske at
> sætte f.eks navn ind.
Der skal du enten bruger javascript eller asp/php ... find ud af hvad du vil
bruge og henvend dig i den tilhørende nyhedsgruppe.

Fra : Rune Jensen

Dato : 04-06-06 22:46

"Mark F. L. Baumann" wrote in message...

> [...]
> hvordan det skal lyde? jeg vil gerne at hvis der er 1 eller flere
> felter at den kommer med en popup der siger at du skal huske at

Nu er jeg ikke helt klar over, hvilken artikel, du hentyder til, men på
http://www.echoecho.com/jsforms.htm
giver de en let inføring i validering af form mail for både udfyldt/ikke
udfyldt, tal og mailadresse.

MVH
Rune