Hjælp til dropdown-menu
Fra : Thomas Møller Nexø

Dato : 25-05-06 15:23

Hejsa,

Jeg har fundet en tutorial hvor man kan lave en menu med css og
en smule javascript.
Menuen er en venstrestillet menu hvor undermenuerne kommer ud fra
venstre mod højre.

Jeg vil dog gerne have alle overmenuer horizontalt, mens
undermenu-punkter skal komme under som dropdowns.

Min menu kan ses her sammen med kildekoden:
http://afterworld.dk/menutest.htm

Dropdown-effekten virker vidst godt nok, men hvordan sidestilles
"Test 1" og "Test 2" overpunkterne?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 25-05-06 22:40

Thomas Møller Nexø wrote:
> [...]
>
> Min menu kan ses her sammen med kildekoden:
> http://afterworld.dk/menutest.htm
>
> Dropdown-effekten virker vidst godt nok, men hvordan sidestilles

Det er artiklen

http://www.webdesign101.dk/www/cssmenu/dropdownmenu.php

du skal have fat på...

Jørgen Farum Jensen
http://www.webdesign101.dk
..

Fra : Thomas Møller Nexø

Dato : 28-05-06 22:35

> Det er artiklen
>
> http://www.webdesign101.dk/www/cssmenu/dropdownmenu.php
>
> du skal have fat på...

Tak for dit svar Jørgen!
Det ser ud til at være en cool menu du har udviklet der
Jeg har dog fundet en løsning på mit problem med den nuværende menu.

Med venlig hilsen,
Thomas