Baggrundsbillede forsvinder på a:hover
Fra : Lars

Dato : 19-05-06 16:29

Jeg har et element #nav, hvor der er nogle links, hvor rammen skifter
rammefarve med følgende kode.

#frontpage div#placeholder #nav li a:hover {
   border: 6px solid #004D7B;
}

Når man kører musen over linket ændres rammefarven ganske vist, men
et baggrundsbillede, jeg har i et andet element på siden forsvinder
kortvarigt (div#teaser). Det er mærkeligt. Er der nogen, der kan
hjælpe med en forklaring?

Fra : Lars

Dato : 19-05-06 16:30

> [...]
> et baggrundsbillede, jeg har i et andet element på siden forsvinder
> kortvarigt (div#teaser). Det er mærkeligt. Er der nogen, der kan

Det sker i IE.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-05-06 16:39

Lars skrev:

> Jeg har et element #nav, hvor der er nogle links, hvor rammen skifter
> rammefarve med følgende kode.

Link til siden?

--
Bertel

Fra : Lars

Dato : 19-05-06 16:40

Fandt vist ud af det? I hvert fald blinker det vist ikke længere :D

Fra : Lars

Dato : 19-05-06 16:42