tekst over billede eller link
Fra : Ukendt

Dato : 08-05-06 19:01

Jeg kan ikke huske hvad jeg skal lede efter hvis
jeg gerne vil have en tekstbox som kommer frem
men jeg holder musen over et link.

Nogen der kan hjælpe ?

Mvh. Allan

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-05-06 19:42

Allan Møller skrev:

>Jeg kan ikke huske hvad jeg skal lede efter hvis
>jeg gerne vil have en tekstbox som kommer frem
>men jeg holder musen over et link.

Det simple er title.

--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-06 19:47

> Det simple er title.

Ja ok det skulle jeg nok have nævnt men det er ikke lige det jeg søger.
Det jeg har set er en gul boks som kan "styres" hvor det skal kommer frem.

Mvh. Allan

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-05-06 20:15

Der er flere på http://dynamicdrive.com/dynamicindex5/index.html.

Fra : Louis

Dato : 08-05-06 20:56

> Det jeg har set er en gul boks som kan "styres" hvor det skal kommer frem.

Er det noget i retning af det her, du ønsker:
http://www.webdesign101.dk/css/eksempler/eksempel4.php (kør musen ned over
menuen) ??

Hvis det er det, du ønsker, så læs også tråden "Popop med ren CSS - mystisk
problem." Indlægget blev bragt ca. 19.04.06, og det omhandler et problem med
visning i IE.

Louise