Frames Hvordan??
Fra : jesper

Dato : 02-05-06 12:58

Hej jeg har prøvet nu i et stykke tid at lave Frames, men det
virker bare ikke så jeg vil spørge en af jer om i ikke gider lave
et nemt stykke arbejde lige hvor i laver 3 ark med frames opsat
som et site og så lige skriver koden ved siden af kunne være
super dejligt ;)

:P

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 02-05-06 14:57

jesper skriblede bla:
> [...]
> et nemt stykke arbejde lige hvor i laver 3 ark med frames opsat
> som et site og så lige skriver koden ved siden af kunne være

Nul da.
Hvis du ønsker frames som ikke kan anbefales af mange årsager, må du selv i
gang.
Det kan da ikke være så svært selv for en nybegynder.

Står der ikke noget om det på de sider du poster fra.
Det skulle ikke undre mig
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Gider ikke...

Dato : 05-05-06 13:01

"jesper" <Lindstroem89@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> et nemt stykke arbejde lige hvor i laver 3 ark med frames opsat
> som et site og så lige skriver koden ved siden af kunne være

Lav det i Golive og tag koden derfra....