Billeder i et nyt tilpasset vindue
Fra : Fluffi

Dato : 30-04-06 13:00

Hej Gruppe

På min hjemmeside, har jeg en samling miniaturebilleder, som åbner i et nyt
vindue når man kllikker på dem.
Kan jeg på en smart måde lave noget kode i det nye vindue der åbnes, altså
have en slags skabelon billedet åbnes i? På den måde kunne jeg vel også
bestemme størrelsen på det nye vindue?

Mit ønske er at billeder åbnes i et nyt vindue, som har en bestemt
størrelse, baggrundsfave, samt link til forskellige ting.
Jeg ved at der er en masse programmer der laver disse ting, men syntes at de
kan være lidt svære at tilpasse med eget design.

Link til en artikel der beskriver det, vil være meget fint.

Fluffi

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 30-04-06 18:18

Fluffi skrev:

> [...]
>Jeg ved at der er en masse programmer der laver disse ting, men syntes at de
>kan være lidt svære at tilpasse med eget design.

Det er da bare at lave en htmlside, som ser ud som du ønsker det
og sørger for at den har den størrelse, du ønsker.

Og så laver du linket til popupvinduet med javascript, f.eks. med
hjælp fra http://www.echoecho.com/dk/toolpopupgenerator.htm.
--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Fluffi

Dato : 30-04-06 18:42

> Og så laver du linket til popupvinduet med javascript, f.eks. med
> hjælp fra http://www.echoecho.com/dk/toolpopupgenerator.htm.

Smart.
Lige hvad jeg har brug for.
Tak for hjælpen.