Hvis I ikke hører fra mig
Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 28-04-06 14:22

- de næste 14 dage, er det ikke fordi jeg er træt
af jer, men fordi jeg sammen med min viv er på
14 dages velfortjent*) ferie på Malta.

Det ville være fristende at tage en laptop med
bare for at følge med her, men jeg tror måske ikke
fru Jensen ville synes, det var så smart...

*) Jeg har netop afleveret manuskriptet til en
380 siders bog om "Moderne webdesign med
stylesheets".

Jørgen Farum Jensen
http://www.webdesign101.dk
..

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 28-04-06 14:40

Jørgen Farum Jensen skrev:

> Det ville være fristende at tage en laptop med
> bare for at følge med her, men jeg tror måske ikke
> fru Jensen ville synes, det var så smart...

Jeg tror sådan set også at du selv vil have godt af en computerfri
ferie (sådan har jeg det i hvert fald selv).

Ha' en rigtig god tur.

> *) Jeg har netop afleveret manuskriptet til en
> 380 siders bog om "Moderne webdesign med
> stylesheets".

Lyder spændende. Sig til når den kommer.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : René Løweneck

Dato : 28-04-06 18:59

Hej Jørgen !

"Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>- de næste 14 dage, er det ikke fordi jeg er træt
> af jer, men fordi jeg sammen med min viv er på
> 14 dages velfortjent*) ferie på Malta.

God ferie

> Det ville være fristende at tage en laptop med
> bare for at følge med her, men jeg tror måske ikke
> fru Jensen ville synes, det var så smart...

Næ, koner ved sjældent hvad rigtig hygge er ))

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : Tidemann

Dato : 29-04-06 02:06

> "Jørgen Farum Jensen" skrev

Rigtig god ferie, jeg er slet ikke misundelig

"René Løweneck" skrev:

> Næ, koner ved sjældent hvad rigtig hygge er ))

Nå, nå! Det ved jeg da..........

--
Venlig hilsen
Marianne

Fra : René Løweneck

Dato : 29-04-06 06:28

Hej Marianne !

"Tidemann" <tidemann@2Youtdcadsl.dk (Slet 2You)> skrev i en meddelelse

> Nå, nå! Det ved jeg da..........

Jamen det er da klart, at der er undtagelser ))

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : rasmus.carlsen

Dato : 28-04-06 19:31

"Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det ville være fristende at tage en laptop med
> bare for at følge med her, men jeg tror måske ikke
> fru Jensen ville synes, det var så smart...

- hehe men mon ikke du finder en netcafe et sted?

ras

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 28-04-06 19:34

Jørgen Farum Jensen wrote:
> [...]
> fru Jensen ville synes, det var så smart...
>
> *) Jeg har netop afleveret manuskriptet til en
> 380 siders bog om "Moderne webdesign med

Nåh ja, så har du i det mindste lavet noget fornuftigt

Hvordan vil du overleve i fjorten dage uden tastatur og kan du overhovedet
klare den vanskelige operation at åbne en bikinitop

God ferie.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg
--
Det er brugeren der bestemmer http://www.webtilgængelighed.dk (på
dansk) = http://www.webaccessibility.dk (in english) Last: revision:

Fra : Benny Nissen

Dato : 29-04-06 09:35

Jørgen Farum Jensen ramte sit keyboard den 28-04-2006 15:21 og fik dette
ud af det:
> - de næste 14 dage, er det ikke fordi jeg er træt
> af jer, men fordi jeg sammen med min viv er på
> 14 dages velfortjent*) ferie på Malta.

Ha' en god ferie

btw: Hvorfor er det ok for gruppens faste skribenter at 'pisse ved siden
af' ? (læs: skrive OT indlæg)

--
Benny Nissen
Stop underskriftsindsamlinger: www.stop.underskrifter.dk

Fra : Rune Jensen

Dato : 29-04-06 15:04

"Benny Nissen" wrote in message...

> Ha' en god ferie

osse go ferie herfra

> btw: Hvorfor er det ok for gruppens faste skribenter at 'pisse ved
siden
> af' ? (læs: skrive OT indlæg)

Ville nu også ønske, man skrev off-topic i sin signatur til de
indlæg/besvarelser man laver i stedet. Også af hensyn til de nye, som
kommer til her, som jo skal lære netiketten. Folk skal nok læse det,
hvis de synes selve indlægget er brugbart.

--
MVH Rune,
http://www.discolight.dk

Estoy un poco casado.. eh.. cansado (mierda!)
http://www.espanglishchat.com/

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-06 16:22

"Benny Nissen" <news@bennynissen.dk> skrev i en meddelelse

> btw: Hvorfor er det ok for gruppens faste skribenter at 'pisse ved siden
> af' ? (læs: skrive OT indlæg)

Der er nok forskel på folk

--
Med venlig hilsen - Carsten Sørensen

Gode råd til webdesigneren - http://csnet.dk/html/
Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 29-04-06 17:26

Benny Nissen wrote:
> btw: Hvorfor er det ok for gruppens faste skribenter at 'pisse ved
> siden af' ? (læs: skrive OT indlæg)

_Fordi at_ - der er forskel på Farum og Munding. Munding fik kun et barn og
det gør alle jo hele tiden.

Men Farum skal på ferie uden computer. Man kan kun have ondt af manden og
det kan kun føre til skilsmisse, tænk hvad der sker når konen ser andet end
hans nakke og den skaldede plet

Nej der er ikke forskel på de faste, de regelmæssige, de lejlighedsvise, de
løse, de nye og dem, der er her hver dag, men som aldrig skriver indlæg
selv.

Man skal tage alting med et gran salt og når det gælder usenet, skal der
nærmere en hel palle vejsalt til

Jeg har på et tidspunkt fulgt en gruppe om spilprogrammering, der var
kotumen at der "skulle" citeres over og det var "forbudt" at klippe i
indlæg.

Mellem blinde foretrækkes topsvar også, men alt skal helst fjernes. Punkt
svar inde i et indlæg accepteres, men udløser tit en punkt for punkt
diskussion via email, altså uden for gruppen.

Dette gælder også i nogle danske grupper indtil de invaderes af en overivrig
netbetjent og så står netetikkette i flammer.

I langt de fleste udenlandske grupper jeg bruger, accepteres OT indlæg på
rodniveau hvis emnelinjen startes med [OT] eller [PING] efterfulgt af et
netnavn.

Så der findes altså forskellige fortolkninger af, hvad god netetikkette er.

Undrer mig lidt over, at Gyldenkærne røg i, medlem af styregruppen og så OT
uden belærende pegefinger ROTFL!

Nej der gælder ikke særlige regler for "de faste" men vi lærer hinanden at
kende på godt og ondt gennem daglige skriblerier. Og det skaber også nogle
usynlige bånd mellem os, vi kan vedkende os dem eller ignorere dem, men de
er der. Og det afspejles også i vores kommentarer. Når Ginnerskovs gæstebogs
spammes, sættes der ekstra kræfter ind på at finde en løsning, osv.

Hvis nogen ikke kan se det uskyldige i OT indlæg så vil jeg anbefale at de
følger alt.www.webmaster i en uge. Jeg ser frem til om en uges tid, at blive
belært om alle OT's fordele.

Men jeg bliver nødt til at løbe for jeg kan lugte at Bertel er på vej og ham
gider jeg ikke tisse over kors med (Der er så røvsygt i netettikette
)

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

Fra : Benny Nissen

Dato : 29-04-06 17:31

Johnny Winther Ronnenberg ramte sit keyboard den 29-04-2006 18:26 og fik
dette ud af det:

> Nej der er ikke forskel på de faste, de regelmæssige, de lejlighedsvise, de
> løse, de nye og dem, der er her hver dag, men som aldrig skriver indlæg
> selv.

Jeg er så en af dem, der ved meget, men ikek altid når at få skrevet,
før andre har gjort det.

Jeg synes sgu' da det er hyggeligt når man lige får en feriehilsen eller
en melding om familieforøgelse, men det må bare ikke tage overhånd.

Fra : jopa

Dato : 29-04-06 17:56

Benny Nissen skriblede bla:

> Jeg er så en af dem, der ved meget, men ikek altid når at få skrevet,
> før andre har gjort det.

Jeg er en af dem der ikke ved meget, og derfor er glad for bla Jørgens
indlæg.
Syntes da det er helt fint at han skal have ferie ligesom alle os andre.
Jeg tager afsted den 23/6
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 29-04-06 19:10

jopa wrote:
> [...]
> indlæg.
> Syntes da det er helt fint at han skal have ferie ligesom alle os

Er du tungnem? Hvis du bruger html.dk bør du lære at bruge...

Du ved selv, hvor du skal futte dig selv hen

Og så skal man lade være med at blære sig over for mennesker der ikke får
ferie - bonderøv ;-(

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

Fra : jopa

Dato : 29-04-06 19:31

Johnny Winther Ronnenberg skriblede bla:

> Og så skal man lade være med at blære sig over for mennesker der ikke
> får ferie - bonderøv ;-(

Johnny er kontanthjælp ikke at sammenligne med evig ferie

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Rune Jensen

Dato : 29-04-06 19:45

"jopa" wrote in message...

> Johnny Winther Ronnenberg skriblede bla:

> Johnny er kontanthjælp ikke at sammenligne med evig ferie

Tror da i keder jer lidt nu

MVH
Rune

--
Gode netradioer? Fed dance?
http://www.1club.fm

Fra : jopa

Dato : 29-04-06 19:54

Rune Jensen skriblede bla:

> Tror da i keder jer lidt nu

Korrekt.
Vender tilbage til seriøsitetens kedenskab.
Undskyld men det var ikke mig der begyndte
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Louis

Dato : 30-04-06 10:40

> Jeg synes sgu' da det er hyggeligt når man lige får en feriehilsen eller
> en melding om familieforøgelse, men det må bare ikke tage overhånd.

Jeps, jeg skrev for noget tid siden et indlæg. Jeg ville lave noget på min
hjemmeside, hvor inspirationen kom fra netop hr. Farum Jensen. Jeg var nok
blevet temmelig bekymret, hvis han ikke havde svaret... Nu ved vi, hvorfor
han ikke svarer i 14 dage. Håber han må få en god ferie.

Louise

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 29-04-06 21:10

Benny Nissen wrote:

> btw: Hvorfor er det ok for gruppens faste skribenter at 'pisse ved
> siden af' ? (læs: skrive OT indlæg)

I dette tilfælde, hvor en af de faste skribenter kundgør, at han i den
nærmeste fremtid ikke er til disposition, fordi ... , synes jeg ikke det er
så OT endda.

Bare lige min 25-øre

Rigtig god ferie, Jørgen.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Lars Raaby

Dato : 30-04-06 12:22

Erik Ginnerskov skrev:

> I dette tilfælde, hvor en af de faste skribenter kundgør, at han i den
> nærmeste fremtid ikke er til disposition, fordi ... , synes jeg ikke det er
> så OT endda.

Han gør jo også opmærksom på at han har lavet en bog om "Moderne
webdesign med stylesheets".
--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng