til og fra på nyhedsbrev
Fra : Lars Jørgensen / 275~

Dato : 24-04-06 09:40

HEjsa NG:

Nogle der kan hjælpe mig met at lave et simpelt opsæt hvor man kan tilmelde
og fra melde dig et nyhedsbrev.

Så egentlig gerne at jeg ikke var afhængig af andre. Så som newbie.dk eller
noget i den stil.

Det må gerne være lidt alla en formail, så jeg bare for en mail med de
infornationer der er indtastet, også skal jeg selv tilføje eller slette dem.

Lars

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 24-04-06 10:11

Lars Jørgensen / 2750 wrote:

> [...]

> Det må gerne være lidt alla en formail, så jeg bare for en mail med de
> infornationer der er indtastet, også skal jeg selv tilføje eller

Hvis du på dit webhotel kan køre asp, har jeg en løsning her:

http://hjemmesideskolen.dk/scripts/nyhedsbrev/index.asp

Der findes garanteret noget tilsvarende til php.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/