Lay-out brydes ved tekst++ i IE
Fra : Jonni

Dato : 23-04-06 18:16

Hej
Jeg har lavet en hjemmeside med et Lay-out
der har fungeret tilfredsstillende.

Men nu bliver jeg så gjort opmærksom på at
det hele brydes op, når man skifter til en større
tekststørrelse i IE.

Er der nogen der umiddelbart kan gennemskue hvad problemet er?
Jeg er selv kommet lidt til kort!

Siden er: www.kadnet.dk

/jonni

Fra : Jonni

Dato : 23-04-06 18:36

"Jonni" <jobier@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> tekststørrelse i IE.
>
> Er der nogen der umiddelbart kan gennemskue hvad problemet er?

Beklager ulejligheden.
Pludselig faldt det på plads,
ved at bruge overflow: hidden;
fastholdt IE pludselig også bredden på diverse div!

/jonni

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 24-04-06 22:19

Jonni wrote:
> [...]
> Pludselig faldt det på plads,
> ved at bruge overflow: hidden;
> fastholdt IE pludselig også bredden på diverse div!

Men menuen er ikke ret meget værd når man forstørrer teksten i IE

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg
--
Det er brugeren der bestemmer http://www.webtilgængelighed.dk (på
dansk) = http://www.webaccessibility.dk (in english) Last: revision:

Fra : Jonni

Dato : 25-04-06 14:05

> Men menuen er ikke ret meget værd når man forstørrer teksten i IE
>
> Med venlig hilsen
> Johnny Winther Ronnenberg
> --

Er opmærksom på det!
Ender nok med at tekst-størrelsen på menuen låses...
Et trade-of, men nu får vi se, vigtigste var at få noget
der fungerede her & nu. Og selv med tekst-størrelsen;
'større' fungerer menuen ok.

Kode-arbejdet er aldrig helt blevet afsluttet, især er der en del
css der skal ryddes op i, og er ikke helt valid(især brug af &).

Men alt feedback er velkomment.
/jonni