Nero DriveSpeed
Fra : Børge T.

Dato : 15-06-01 02:50

Hej.
Subj. program virker fint med læsehastighed med min CD-brænder, men mit
Pioneer DVD drev virker programmet ikke med. Det siger, at DVD-drevet kun
kan køre med x16, og at spindown tiden er infinity.
Findes der et tilsvarende program, som virker med DVD-drev?
Det er jo ånssvagt, at DVD-drevet knokler rundt og laver en f.... larm når
man ser en DVD-film! (der burde DVD x1 jo være nok)

Sven

Fra : Schiller

Dato : 15-06-01 14:40

"Børge T." <chanelle4@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er jo ånssvagt, at DVD-drevet knokler rundt og laver en f.... larm når
> man ser en DVD-film! (der burde DVD x1 jo være nok)

På den link at Lars Jørgensen gav mig fandt jeg et program som hedder
Nero DVD speed. Programmet ligger på:
http://www.cdspeed2000.com/go.php3?link=download.html

Schiller

Fra : Sven

Dato : 15-06-01 14:54

> På den link at Lars Jørgensen gav mig fandt jeg et program som hedder
> Nero DVD speed. Programmet ligger på:
> http://www.cdspeed2000.com/go.php3?link=download.html
>
> Schiller

Det er desværre et benchmark-program, altså et testprogram. Det kan ikke
indstille noget, kun teste.

Sven