Farve på form
Fra : EnjoyNews

Dato : 03-04-06 23:43

Er der nogle der ved om man kan ændre farve på en select option i en form ?

Jeg har ændret baggrundsfarven og tekstfarven med.
<!--
..form option {color: #1E462E; background: #9BCFB1; border: 1px solid
#3F9362;}
//-->

Men pilen og selve rammen er stadig kedelig IE grå.

Kan det ikke ændres ?

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 04-04-06 00:37

EnjoyNews wrote:
> Er der nogle der ved om man kan ændre farve på en select option i en
> form ?

> Men pilen og selve rammen er stadig kedelig IE grå.
>
> Kan det ikke ændres ?

Du kan ændre det på din egen computer - men ikke via hverken html, css eller
noget hjemmesiderelateret noget. Det er en del af styresystemets opsætning.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : EnjoyNews

Dato : 04-04-06 15:17

> Du kan ændre det på din egen computer - men ikke via hverken html, css
eller
> noget hjemmesiderelateret noget. Det er en del af styresystemets
opsætning.

OK.. tak skal du have..

Fra : EnjoyNews

Dato : 05-04-06 23:37

> Du kan ændre det på din egen computer - men ikke via hverken html, css
eller
> noget hjemmesiderelateret noget. Det er en del af styresystemets
opsætning.

Hvad med Gennemse... knapper i en Input Type="file"

Jeg kan godt farve submit knappen men ikke gennemse knappen ?

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-04-06 23:38

EnjoyNews wrote:

> Hvad med Gennemse... knapper i en Input Type="file"

Nixen. Kan man ikke. Elementerne select, file, check og radio lånes direkte
fra styresystemet.

> Jeg kan godt farve submit knappen

Ja, det er ikke noget teknisk problem. Heller ikke reset eller button.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/