Billedtekster i HTML?
Fra : Ukendt

Dato : 03-04-06 23:02

Jeg vil sætte tekster under mine billeder. Billederne incl. undertekst skal
anbringes inde i en større mængde tekst - nogle til venstre og nogle til
højre. Spørgsmålet går altså på, om jeg kan knytte en billedtekst fast til
et billede så det sidder under billedet, ligegyldigt hvor jeg iøvrigt
placerer billedet. Øhhh.... det er sent, vrøvler jeg? Se evt.
http://www.dyrevelfaerd.dk/pelsdemo.html for eksempel, lavet på den
snuskede måde.

Kan det løses på andre måder end tabeller?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-04-06 23:53

Den 04-04-06 00.01 skrev Kurt Hansen følgende:
> Jeg vil sætte tekster under mine billeder.
>
> Kan det løses på andre måder end tabeller?

Ja, se fx her:
http://kimludvigsen.dk/diverse-trojan-webcam.html
Billede og billedtekst er placeret sammen i en div-container.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis antivirus med AVG AntiVirus.