Gæstebog
Fra : Lise Nørholm Visnek

Dato : 27-05-06 18:51

Hej

Jeg er også ved at lave en ny hjemmeside med enslags gæstebog til en
forening og min sidste opgave er netop gæstebogen.
Indbyggede discussionsweb - hvor finder jeg det? Jeg har læst og læst
og det eneste jeg kan finde ud af er at jeg skal oprette en formular.
Men hvor skal teksten som det enkelte medlem skriver sendes til? Det
eneste jeg kan læse i bøgerne er at man kan sende det til en e-mail -
men jeg vil at det skal kunne ses på hjemmesiden.

Kan nogen hjælpe?

Lise

Fra : anne

Dato : 28-05-06 16:21

"Lise Nørholm Visnek (slet 1VKMB)" <visnek@1VKMBparadis.dk> skrev i en
meddelelse news:11487525410.610306732343069@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> eneste jeg kan læse i bøgerne er at man kan sende det til en e-mail -
> men jeg vil at det skal kunne ses på hjemmesiden.

Hej Lise

Man kan godt lave en gæstebog i FP, men jeg synes ikke den er særlig
avanceret. Jeg bruger en ekstern tjeneste. Jeg kender følgende

http://www.gratisforum.dk
http://www.bravenet.com/ har flere forskellige fine gratis funktioner og
ting. Der er garanteret også andre gratis steder, det er bare de to jeg
kender til. Du opretter bare dig selv, og tjenesten og du kan redigere i dem
og ændre layout, slette indlæg oprette mapper osv.

For at bruge tjenesten skal du bare lave et link på din egen hjemmeside til
den side der benyttes til det.

Held og lykke med det.

MVH

anne