Linket side starter i en af mine rammer
Fra : Kurt G

Dato : 27-05-06 17:24

Hej NG.

Jeg har det problem, at jeg på en side med link skal have siden, der linkes
til, til at IKKE at starte op i en af mine egne rammer. Det er ikke lykkedes
for mig endnu!

Hvordan får jeg den til det?

Mvh Kurt

Fra : joke

Dato : 27-05-06 18:55

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har det problem, at jeg på en side med link skal have siden, der
> linkes til, til at IKKE at starte op i en af mine egne rammer. Det er ikke

højreklik på linket enskaber for hyperlink destinationsramme og vælg der nyt
vindue

Fra : Kurt G

Dato : 27-05-06 21:10

"joke" <jkp6670jeghaderspamsaafjernnubaredette@hotmail.ogdetnormalecom>
skrev i en meddelelse news:4478927e$0$12399$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> "Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i en meddelelse

> højreklik på linket enskaber for hyperlink destinationsramme og vælg der
> nyt vindue
Ja, det prøver jeg også.
Jeg får 5 valg:
1. Standard [Samme ramme]
2. Samme ramme
3. Hele siden
4. Nyt vindue
5. Overordnet ramme
Her vælger jeg 4. Nyt vindue, men på trods af det vises den nye site i min
hovedramme.

Kan der være andre ting, der har indflydelse?

/Kurt

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 27-05-06 21:42

Kurt G skrev:

>Kan der være andre ting, der har indflydelse?

Kom med et link til en side med fejlen.

Hvis du kigger i htmlkoden, så skal der stå <a
href="http://domæne.dk" target="_blank">
--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Kurt G

Dato : 27-05-06 21:56

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
Her er linket:
http://www.historisksamfund.dk/test/index.htm
og tryk på 'Årbøger'. Der er et link ved Se her

Mvh Kurt

Fra : Kurt G

Dato : 27-05-06 21:59

> [...]
> Her er linket:
> http://www.historisksamfund.dk/test/index.htm
> og tryk på 'Årbøger'. Der er et link ved Se her

Det var som p!!!!!!
Nu har jeg prøvet det mindst 5 gange uden resultat, men denne gang virker
det OK.
Jeg må have gjort noget åndsvagt de andre gange.
Tak for hjælp og tålmodighed!
/Kurt

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 27-05-06 23:11

Kurt G skrev:

>Nu har jeg prøvet det mindst 5 gange uden resultat, men denne gang virker
>det OK.

Skyldes måske at du har fået hentet siden fra browserens cache og
dermed set den gamle side.

Tryk på [F5] når du vil se en ændret side eller måske bedre under
Internetindstillinger => Midlertidige Inernetfiler =>
Imdstillinger, sæt browseren til at tjekke for en ny side hver
gang (går ud fra, at du bruger IE).