FP2003 ændrer asp til php ??
Fra : Kasper Vork Steffens~

Dato : 21-05-06 11:10

Hejsa

Jeg er begyndt at bruge FP2003. Når jeg udgiver mit websted (hos
B-One) oplever jeg at FP i stedet for at uploade index.asp ændrer
filnavnet til index.php.

Hvordan i himlens navn kan det gå til ?

Supporteren hos B-One fortalte at det ikke var dem der gjorde
det. I min ældre udgave af FP sker det heller ikke.

vh Kasper

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 21-05-06 17:38

Så fortalte han dig noget forkert.
FP vil ændre filnavnet på hovedsiden til det serveren er sat op til.
Hvis Serveren supporterer flere forskellige navne vælger FP det første
navn på listen der matcher filendelse. Hvis ingen matcher filendelse
tages det første navn på listen.
Med andre ord den server du Publisher til supporterer php men ikke
ASP.
Bed dem om at ændre det så du kommer på en server med ASP support.