Diverse fejl omkring uploading
Fra : anne

Dato : 20-05-06 13:49

Hej gruppe

I har før været til stor hjælp, og jeg håber at I igen kan være mig
behjælpelig.

Min "kære" udbyder (ingen navne her), kan ialt fald ikke hjælpe mig på trods
af en måneds mail korrespondance (for det meste desværre envejs).

Jeg har 2 hjemmesider og hver med deres problemer.

Jeg bruger Front Page 2003

Min hjemmeside http://www.highly-sensitive-person.dk der fungere mine 2
funktioner Feedback og Undersøgelse ikke. Udbyder har i den her sammenhæng
slet ikke svaret mine mail. Er der et klogt hoved der kan hjælpe mig??

Min anden hjemmeside http://www.annes-angstside.dk der kan jeg slet ikke
uploade noget som helst. Der kommer følgende fejl: Serveren har sendt et
svar som ikke kunne analyseres af FrontPage. Hvis du vil oprette en
forbindelse til en Windows Share Point service server, skal du kontakte
server administrator, for at sikre dig at windows Share point server service
er installeret korrekt. Er det rimeligt at en udbyder ikke efter en måned
har rettet den fejl?? Kan udbyder have ret i at fejlen ligger hos mig?? Hvad
kan jeg gøre??

Som et sidespørgsmål, er der nogen af jer der kan anbefale en udbyder med FP
serverudviddelse, ikke nødvendigvis en billig een, men en pålidelig, en med
en rigtig god support og service.

MVH

anne

Fra : enkvinde

Dato : 20-05-06 14:20

> [...]
> FP serverudviddelse, ikke nødvendigvis en billig een, men en pålidelig, en

Hej Anne

Jeg har lige haft samme problemstilling hos surftown. Det tog 10 dages hård
kamp at få dem til at fixe problemet, så om det er bedre må du selv vurdere

Problemet ligger højst sandsynlig hos udbyderen, men du kan da forsøge at
reparerer din frontpage, så har du da forsøgt noget.

Min lærdom af kampen med surftown, er at når jeg skifter udbyder så finder
jeg een med telefonsupport, for gud i himlens navn, hvor er det frustrende
at blive ignoreret på skrift. Og her kan jeg på varmeste anbefale ahaa.dk
som jeg har et andet websted hos. De står gerne på hovedet for een, hvis man
har et problem. Men prisen er også en anden.

Hilsen Eva

Fra : anne

Dato : 20-05-06 14:49

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> som jeg har et andet websted hos. De står gerne på hovedet for een, hvis
> man har et problem. Men prisen er også en anden.

Hej Eva (HP fan måske

Tusind tak for god og hurtigt svar.

Jamen min udbyder har telefonsupport, men jeg mener ikke jeg kan være
neutral nok hvis jeg skal have dem i røret.

Når jeg ser på priserne hos ahaa, så er de endda en del billigere end der
jeg har web hoteller nu.

Ja netop man bliver virkelig så frustreret.

Jeg har forsøgt en hel del, også at slette og geninstallere min FP og også
forsøge at bruge ældre modeller af FP, ja og intet hjalp.

Det kan være at jeg bare skal skifte udbyder, men øv det koster jo også
penge.

Tak for dit fine svar.

MVH

anne

Fra : anne

Dato : 20-05-06 14:59

PS

Hej Eva igen.

Hvilken FP udgave bruger du på ahaa??

MVH

anne

Fra : enkvinde

Dato : 20-05-06 16:07

> Hej Eva igen.
>
> Hvilken FP udgave bruger du på ahaa??

Hej igen Anne

Jeg bruger frontpage 2003.

Hilsen Eva

Fra : Mette

Dato : 20-05-06 16:24

"anne" <vroevle@nospam.org> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe

- klip -

> Som et sidespørgsmål, er der nogen af jer der kan anbefale en udbyder med
> FP serverudviddelse, ikke nødvendigvis en billig een, men en pålidelig, en
> med en rigtig god support og service.

Hej Anne,

Selv om du har fået gode svar allerede, ville jeg lige tilføje at du kan
prøve Unoeuro (www.unoeuro.com) hvor jeg selv har haft webhotel i nu mere
end et år. De har FP serverudvidelser. Jeg har aldrig oplevet at deres
servere "skejer ud". Det er ikke dyrt, og du kan få hotel med enten asp
eller php. Der er ikke telefonsupport, men deres FAQ er glimrende. Hvis alt
glipper kan du sende spørgsmål til supporten, og svar bliver normalt sendt
nogle få timer efter at spørgsmål(et) er stillet.

mvh
Mette

Fra : anne

Dato : 20-05-06 18:09

"Mette" <aheindorff@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> alt glipper kan du sende spørgsmål til supporten, og svar bliver normalt
> sendt nogle få timer efter at spørgsmål(et) er stillet.

Hej Mette

Jamen tusind tak for dit svar.

Det er rart at blive bekræftet i at det nok er en ide at skifte udbyder. Det
er også rigtig godt at få anbefalet en god og så endda en meget billigere
udbyder. Jeg betaler nu 68 kr om måneden minus moms, for ja ingen service
overhoved.

MVH

anne

Fra : Jesper Hansen

Dato : 21-05-06 10:28

> Som et sidespørgsmål, er der nogen af jer der kan anbefale en udbyder med
> FP serverudviddelse, ikke nødvendigvis en billig een, men en pålidelig, en
> med en rigtig god support og service.

Hejsa

Enavn har en udemærket mail support og den er hurtig, jeg ved ikke om de har
tlf support, men tjek deres hjemmeside.
www.enavn.dk

Jeg har været kunde i 3 måske 4 år og har aldrig oplevet problemer.

Held og lykke.

Jesper c",)

Fra : C. Nielsen

Dato : 21-05-06 19:46

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev>>

> Enavn har en udemærket mail support og den er hurtig, jeg ved ikke om de
> har tlf support, men tjek deres hjemmeside.
> www.enavn.dk

Kan også anbefale enavn herfra.
Der er rigtig god support. Særlig mailsupporten er rigtig god, de svarer
hurtigt, og hjælpsomt og bliver ved til problemet er løst.
Det er yderst sjældent at jeg har oplevet problemer.
De skal installere frontpage extensions , men det gør de uden problemer. Vær
opmærksom på om du uploader til den rigtige mappe.
Venlig hilsen
C. Nielsen

Fra : anne

Dato : 22-05-06 09:17

"C. Nielsen" <C.NielsenDKminusdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev>>

> Kan også anbefale enavn herfra.
> Venlig hilsen
> C. Nielsen

Hej Jesper og E Nielsen

Tusind tak for jeres respons.

Jeg er blevet klar over at der ikke er andet for end at skifte udbyder for
at få løst mine problemer.

MVH

anne

Fra : Karsten Jensen

Dato : 22-05-06 15:08

On Sun, 21 May 2006 11:27:35 +0200, "Jesper Hansen"
<jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> wrote:

> [...]
>tlf support, men tjek deres hjemmeside.
>www.enavn.dk
>
>Jeg har været kunde i 3 måske 4 år og har aldrig oplevet problemer.

www.enavn.dk er ikke de billigste - men jeg har også været kunde (med
tre webhoteller) gennem 3-4 år - og jeg har også kun ros til overs for
dem, særligt pga. uppetid - god support pr. tlf. og mail. Det eneste
jeg kunne ønske mig var lidt flere tutorials på hjemmesiden.

www.viborgnet.dk - har der været sagt mangt og meget om for år tilbage
siden, men jeg bestyrer et hotel dér - og jeg har heller ikke noget at
udsætte dem for gennem de 4 år jeg har bestyret et hotel, der.