Kan man undgå spam i gæstebog
Fra : Birte Brejl

Dato : 19-05-06 09:50

Jeg er blevet bedt om at lave et site til en forening, jeg er
medlem af. Der er andre af medlemmerne, der gerne vil hjælpe med
at opdatere sitet, og de er vandt til FrontPage. Jeg bruger
normalt ikke FrontPage, men kunne nok udvikle siden i dette
program. Mit spørgsmål er, om der er en måde hvorved man kan
undgå spam i en gæstebog.

Jeg har til et andet site en gæstebog, hvor man skal skrive et
tilfældigt genereret tal i et felt, for at få lov til at skrive,
men det er udviklet i php. Det hindre selvfølgelig ikke at der
manuelt bliver lagt spam ind, men det begrænser det meget.

Inden jeg kaster mig ud i at lave sitet i FrontPage, vil jeg
gerne vide, om man kan lave noget tilsvarende i FrontPage.

Min erfaring med manglende spamfilter på det andet site var meget
dårlig.

mvh
Birte Brejl

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 19-05-06 10:53

Det kan du for så vidt godt men du kan ikke ikke bruge FPs indbyggede
discussions web til det.