Expression Web Designer CTP1
Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 15-05-06 11:21

Microsoft har i dag frigivet Expression Web Designer CTP1 (Community
Technology Preview) til download:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=B3932431-CD23-480C-B78B-579A84F06A3E&displaylang=en

Da denne er tænkt som afløser til Frontpage vil jeg anbefale at
spørgsmål om denne stilles i dk.edb.internet.webdesign.frontpage eller
i Microsofts engelsk sprogede nyhedsgruppe
med mindre spørgsmålet er af mere generel karakter, hvor det bør
holdes i de relevante grupper så som dk.edb.internet.webdesign eller
dk.edb.internet.webdesign.html.

FUT sat til dk.edb.internet.webdesign.frontpage

Fra : enkvinde

Dato : 15-05-06 11:44

> [...]
> med mindre spørgsmålet er af mere generel karakter, hvor det bør
> holdes i de relevante grupper så som dk.edb.internet.webdesign eller

Tak Jens Peter for det ny legetøj og samtidig fik jeg så opklaret, at
frontpage ikke kommer med en ny version.

Eva

Fra : enkvinde

Dato : 15-05-06 13:12

Hmmm... må vente med at lege, da programmet ikke kan pakkes ud, øv. Kan se i
microsoft gruppen om webdesigner, at det er et generelt problem.

Eva

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 15-05-06 14:18

Ja der ser desværre ud til at være et problem. Prøv igen i aften så
har de sikkert fået en rettet version gjort tilgængelig.
Som beta tester har jeg den allerede så her virker den.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-05-06 15:08

> Hmmm... må vente med at lege, da programmet ikke kan pakkes ud, øv. Kan se
> microsoft gruppen om webdesigner, at det er et generelt problem.

Nu spørg jeg jo nok dumt, men jeg vover pelsen.

Jeg kan ikke finde andet end en pressemeddelelse, hvor finder jeg andet??

Næste spørgsmål, hvordan får jeg så adgang til dette program, gratis er det
jo nok ikke ??

På forhånd tak for hjælpen og evt. et link.

Venlig hilsen og god dag.
Jesper c",)

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 16-05-06 15:42

Du kunne jo have fulgt det link jeg postede.
Desværre var der en fejl med downloaden. Brug denne fremgangsmåde i
stedet:

The newly uploaded install file works. Here's how to get it:

We have uploaded the install bits to the Microsoft Connect site. To
download
it there, you need to:

1) Go to http://connect.microsoft.com/
2) Click on My Participation.
3) Click Available Programs
4) Select the entry for Feedback tool for expression web design CTP
->Hit
apply
5) Follow instructions to register with the feedback tool (how you
file
bugs
for us against this ctp) --This is only necessary if you haven't
already
registered.
6) Click Downloads on the Left nav pane.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-05-06 20:03

"Jens Peter Karlsen [FP-MVP]" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse
> Du kunne jo have fulgt det link jeg postede.
> Desværre var der en fejl med downloaden. Brug denne fremgangsmåde i
> stedet:

Tak for hjælpen og tak fordi du gider at skære det ud i pap.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Karsten Jensen

Dato : 15-05-06 23:57

On Mon, 15 May 2006 12:21:16 +0200, "Jens Peter Karlsen [FP-MVP]"
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Microsoft har i dag frigivet Expression Web Designer CTP1 (Community
>Technology Preview) til download:

Hvad er nyhederne, i store træk, i dette nye program - i forhold til
FP?

Fra : ReBorn Dude

Dato : 21-05-06 14:52

Hej Jens Peter.
Når jeg installer kommer den op og siger at den vil have en
Windows Presentation Foundation version....XXXXX

Har du et linkt til download af den? For den kan jeg ikke finde på MS Sitet?

Mvh
Rene

Fra : ReBorn Dude

Dato : 21-05-06 14:52