Få tekst og lign. til at passe ved alle op~
Fra : marco schönhoff

Dato : 13-05-06 19:09

Hej

Vi er 2 drenge som for første gang skal til at lave en
hjemmeside. Vi har fået noget af det lavet og lagt ud på nettet,
men i det layout jeg har lavet skal skriften stå i en speciel
kasse, jeg kan sagtens få det til at passe ind ved min opløsning
men ved min makkers skærm er skriften helt ved siden af (et par
mm) nogen som kan hjælpe os med det?
Hjemmesiden hedder: www.defaaraa.dk
Hvis i vil se hvad jeg har skrevet i style så tjek:
www.defaaraa.dk/style/style.css eller
www.defaaraa.dk/style/style1.css

ps. alt er sat i % nu.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : marco schönhoff

Dato : 13-05-06 19:14

Glemte lige at skrive at jeg også efterlyser lidt hjælp til at få
scroll bars frem, da man ellers ikke kan se hele layoutet.

På forhånd Tak.

Fra : Mariane Smed

Dato : 14-05-06 10:39

marco schönhoff wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
opløsning
> men ved min makkers skærm er skriften helt ved siden af (et par

Hej Marco

Når jeg går ind på din hjemmeside, får jeg ingen tekst kun
rammerne.

Mariane

Fra : marco schönhoff

Dato : 14-05-06 11:53

dette indlæg skla bare ignoreres det er postet det forkerte sted og
ved ik hvordan man sletter det/om man kan.