Manglende tekster i billedgalleri
Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 06-05-06 10:41

Hej Jeg har lavet et billedgalleri som er en standard skabelon i FP 2003.
Billederne vises som de skal, i kolonner og rækkker, men den tekst der
skulle være i beskrivelsesfeltet til de enkelte billeder vises ikke.
Jeg har tjekket at der ikke er skriftfarveopsætning i mit CSS, og
skiftfarven er forsøgt rettet manuelt.
Har andre oplevet det samme? - Og er der nogen der har et bud på hvad der
går galt?
På forhånd tak

John

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 06-05-06 14:51

Skift til et layout som inkluderer tekst. Ikke alle gør.

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 06-05-06 16:23

Har jeg også forsøgt,, men desværre uden resultat.
Men tak for dit bud