Excell regneark
Fra : Søren Petersen

Dato : 04-05-06 15:52

Har lagt et regneark med flere faner ind i dokumenter under min
hjemmeside.

Har lavet et link, der åbenr i andet vindue - når man vil se
regnearket kommer den med en box "skriv adgangskode til netværk"
-når man trykker annuller kommer regnearket frem - hvordan undgår
jeg denne meddelelse?

se eks http://www.quadsport.dk/sidste_nyt.htm
"start"

med venlig hilsen

Søren Petersen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Mariane Smed

Dato : 04-05-06 16:17

Søren Petersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Har lagt et regneark med flere faner ind i dokumenter under min
> hjemmeside.
>
> Har lavet et link, der åbenr i andet vindue - når man vil se
> regnearket kommer den med en box

Den meddelelse jeg får er" Åben eller gem" når jeg trykker på Åben
kommer regnearket frem.

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 04-05-06 18:46

Besøg Office update og installer de opdateringer der er.
Det vil fikse det for dig.

Fra : Søren Petersen

Dato : 05-05-06 05:13

> [...]
> regnearket kommer den med en box "skriv adgangskode til netværk"
> -når man trykker annuller kommer regnearket frem - hvordan undgår

Tak for tippet til Jer begge
mvh
Søren