Gamle informationer?
Fra : Ukendt

Dato : 02-05-06 14:55

Hej

Jeg har lavet en hjemmeside som fungerer udmærket når den kører på min PC,
men når den bliver uploaded til FTP serveren, så bliver jeg ved med at få
nogle gamle ændringer.
Hvis jeg browser via FTP på serveren så er det OK, men ikke via WWW.

Her er linket til siden hvor det bliver ved med at gå galt:
http://mitglied.lycos.de/tkc999/

Hvis man går hen til punktet "Galleri" så åbner den for siden som jeg tidl.
kaldte "Åbningstider".
Jeg har kigget på gif billederne der bliver hentet og de stemmer ikke
overens med det som vises via www.

Meget underligt, men det virker faktisk som om der ligger nogle gamle
billedfiler i en buffer på serveren.....jeg forstår simpelthen ikke hvad der
går galt.

Mit ønske er at under punktet "Galleri" skal menuen så hedde "Galleri" når
først den også er valgt.

Nogen som har et bud på hvad jeg kan gøre?

--
Tom

Fra : enkvinde

Dato : 02-05-06 15:22

> Nogen som har et bud på hvad jeg kan gøre?

Hej Tom

Tja, prøv at opdaterer din browser når du åbner din side... Her vises
galleri, når galleri åbner.

Hilsen Eva

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-06 15:41

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Tom
>
> Tja, prøv at opdaterer din browser når du åbner din side... Her vises
> galleri, når galleri åbner.

hehe, det gør det også på min den anden PC.
Underligt at det ikke virker på min laptop selv om jeg trykker F5 utallige
gang og har prøvet at slette cachen på laptoppen. Men ok, det virker nu

--
Tom