Frontpage upload virker ikke
Fra : Carsten

Dato : 29-04-06 13:16

Jeg administrerer 4 websites, der ligger hos forskellige udbydere.

For nyligt er der opstået problemer ifm. upload til alle webhoteller idet
Frontpage melder : "Serverfejl : Windows Sharepoint Services er muligvis
ikke installeret på http://www.......... Mulige årsage : FP-udvidelelser er
ikke installaret p å serveren, webserveren er i uorden...."

Da det er hos flere udbydere samtidig, tror jeg mere på at problemet ligger
lokalt hos mig, men jeg har intet ændret, pånær hentet
sikkershedsopdateringer til XP Pro. Jeg har også prøvet at slå min Firewall
fra uden at dette hjalp.

Jeg benytter FP 2003 på Win XP Pro SP2 med seneste patches

Nogle gode ideer?

Carsten

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 29-04-06 21:58

-
> Nogle gode ideer?
>
> Carsten
>
> Jeg har det samme problem, når min firewall er slået til.
så jeg tror alligevel, det er der problemet ligger.
Afprøv evt. at redigere fra en andens computer (der har frontpage
installeret)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Carsten

Dato : 01-05-06 22:55

det var begge mine webhotel udbydere, der havde fejl samtidig.

tak for tipsene