Frontpage websøgning - henviser også til s~
Fra : KR

Dato : 28-04-06 14:54

Jeg har installeret en søgeside med Frontpage websøgning.
Hvad skal jeg gøre for at undgå, at der også vises resultater
af sider, der ikke eksisterer mere?
Det virkede godt nok, da jeg lavede den (tror jeg nok...), men
efter jeg har slettet nogle sider, henvises der stadigvæk til
disse
gamle sider, selvom de altså ikke kan findes mere.
--
Mvh. KR

Fra : KR

Dato : 28-04-06 14:57

Jeg skrev selv:
> Jeg har installeret

Installeret har jeg nu ikke, men jeg har lavet en søgeside,
skulle der have stået. :)
--
KR

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 28-04-06 17:36

Det skulle Server extentions gerne vedligeholde for dig.
Prøv med dette:

KLIP FRA HJÆLP***********

1.. Klik på Fjernwebsted i menuen Vis.
2.. Benyt en eller begge af følgende fremgangsmåder:
a.. Højreklik i ruden Lokalt websted på de enkelte filer, som du ikke
vil udgive. Klik derefter på Udgiv ikke i genvejsmenuen.
b.. Højreklik i ruden Fjernwebsted på de enkelte filer, som du ikke vil
udgive. Klik derefter på Udgiv ikke i genvejsmenuen.
3.. Klik på Synkroniser under Udgiv alle ændrede sider i ruden
Fjernwebsted.
KLIP SLUT********************

Med venlig hilsen John

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 28-04-06 18:22

John Senius-Jørgensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> udgive. Klik derefter på Udgiv ikke i genvejsmenuen.
> 3.. Klik på Synkroniser under Udgiv alle ændrede sider i ruden

Opdater dine hyperlinks
Tryk på funktioner
Opdater hyperlinks

> Med venlig hilsen John

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : KR

Dato : 28-04-06 19:07

"Lillian Bagge Nielsen" skrev:
> Opdater dine hyperlinks
> Tryk på funktioner
> Opdater hyperlinks

Hej Lillian
Mange tak for hjælpen.
Jeg har lige prøvet det John skrev, men det var
svært at ændre noget ved sider, der allerede var slettede.
Jeg prøvede så at klikke på Funktioner/Opdater hyperlinks,
men der bliver stadigvæk henvist til ikke eksisterende sider
i websøgningen, underligt... Jeg troede ellers lige, at det var
det, der skulle til.

Er der mon flere bud på, hvad jeg kan gøre for at
udelukke slettede sider i søgningen?
--
Mvh. KR

Fra : KR

Dato : 28-04-06 18:30

"John Senius-Jørgensen" skrev:
> KLIP FRA HJÆLP***********
>
> 1.. Klik på Fjernwebsted i menuen Vis.
> 2.. Benyt en eller begge af følgende fremgangsmåder:

Hej John
Mange tak for hjælpen, det vil jeg prøve.
--
Mvh. KR

Fra : KR

Dato : 30-04-06 10:10

Jeg skrev selv:
> Jeg har installeret en søgeside med Frontpage websøgning.
> Hvad skal jeg gøre for at undgå, at der også vises resultater
> af sider, der ikke eksisterer mere?

Jeg har fundet denne side
http://support.microsoft.com/kb/205612/#ECACAAA
og har som foreslået slettet filerne Deptodoc.btr og Doctodep.btr
i mappen _vti_pvt.
Der foreslåes også, at man sletter nogle filer i mappen
_vti_txt, men min mappe indeholder ikke noget.
Derefter har jeg opdateret hyperlinks i Frontpage, men
der kommer stadigvæk sider med i websøgningen, som
ikke eksisterer mere.

Da jeg oprettede søgesiden første gang, kom der en
meddelelse om, at der nu ville blive oprettet en liste over
søgeord på webstedet.
Jeg har derfor lige prøvet at slette søgesiden, slette filerne
Deptodoc.btr og Doctodep.btr - endnu engang -
opdatere hyperlinks igen, og derefter lave en ny søgeside,
men denne gang bliver der ikke meddelt om, at der oprettes
en liste over søgeord på webstedet. Kunne jeg bare få
dette til at komme frem igen.

En søgeside med fejl i er ikke meget værd, så jeg håber, at
der er en, der har løsningen på dette problem.
Jeg har glemt at skrive, at jeg bruger Frontpage 2002.
--
Mvh. KR

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 30-04-06 22:02

KR wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
> --
> Mvh. KR
>
> Du udgiver hele webstedet, når du uploader i det her tilfælde
ikke?
for det dur jo ikke at markere sider og udgive, når det er
tekstindeks/søgeside, der er aktuelle.

Fra : KR

Dato : 01-05-06 06:02

> [...]
> ikke?
> for det dur jo ikke at markere sider og udgive, når det er

Jeg har lavet søgesiden i online-webbet, og ikke udgivet
denne side til computeren.
Jeg tror, jeg vil prøve at lave en ny søgeside på computeren
og så udgive alle siderne til online-webbet, måske kunne
det hjælpe.
--
Mvh. KR

Fra : Lillian Bagge Nielse~

Dato : 01-05-06 07:21

> [...]
> Jeg tror, jeg vil prøve at lave en ny søgeside på computeren
> og så udgive alle siderne til online-webbet, måske kunne

Denne kode betyder, at kun den nyeste udgave af hjemmesiden
vises - betyder selvfølgelig også at det ta'r lidt længere tid at
åbne siden - måske kunne det hjælpe? det var vel værd at rpøve

<META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no-cache">
<META HTTP-EQUIV="Cache-Control" CONTENT="no-store">

Fra : KR

Dato : 01-05-06 11:19

> [...]

> <META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no-cache">
> <META HTTP-EQUIV="Cache-Control" CONTENT="no-store">

Jeg har lige prøvet at sætte koderne ind, men det hjalp
heller ikke. Nu har jeg vist brugt krudt nok på det,
så jeg opgiver denne søgeside.
Mange tak for din hjælp!
--
Mvh. KR