Søgefunktion
Fra : jens leth

Dato : 22-04-06 20:03

Alle,

Jeg har indsat en søgeformular fra frontpage 2003, men det ser frygteligt
ud... Kan man på nogen måde ændre udseendet? Jeg tænker på selve knapperne -
evt. at fjerne "reset" knappen helt. Den er ikke for skarp.

Derudover har jeg kigget lidt på at lægge en ekstern søgefunktion ind, a la
Googles. Kan man customisere den? eksempler:

Jeg har indsat denne:
http://www.google.com/searchcode.html

Men den ser osse lidt skidt ud. Jeg leder efter en helt enkelt een, en
enkelt tekstbox og en Search-knap.

På eksempelvis www.ub.es er der lige hvad vi leder efter - hvis man søger,
ryger man videre til en google resultssite, så mon ikke de har tweaket den
lidt.

Nogen bud?

/J

Fra : Jens Peter Karlsen [~