Frontpage Hover buttons
Fra : Stig Horup

Dato : 19-04-06 13:01

Jeg får pludselig en fejl når jeg går til denne side som jeg er webmaster på
www.openair2006.dk .

Hover buttons virkede fint før påske, men nu skal man pludselig aktiverer
dem før de virker????? Jeg tror det er et browers problem, jeg bruger IE 6 i
seneste version. Hvem har nogle bud på hvordan jeg løser problemet?

mvh
Stig

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 19-04-06 18:37

Det skyldes en opdatering af IE forårsaget af et sagsanlæg fra EOLAS.
Du vil formentlig snart se tilsvarende ændringer i andre browsere.
Du løser problemet ved ikke at bruge Hover buttons. Brug JavaScript
mouseovers i stedet.