Timeout ved upload
Fra : Peter Jonasen

Dato : 10-04-06 22:00

Jeg får timeout ved upload, når indstillingen er sammenlign filer

Kun på et af mine domæner (det største). Alle domæer er i web-hotel hos
surftown.

Min FrontPage er 2002.

Kan jeg vælge længden af time før timeout (og i givet fald hvor)?

--
vh/Peter E. Jonasen

Se også:
http://www.kvv73.dk (Modeljernbanen og de store baner - billeder og idéer)
http://www.digitaltog.dk (Den med de danske digitalvejledninger)

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 10-04-06 22:48

Hej Peter.
Det lyder allermest som om enten du eller din udbyder ikke har nok upload
hastighed nok.
Der er mig bekendt ikke nogen indstillinger i IE hvor du kan sætte en "time
out" - men de færreste der upæoader gør det med mere end 128 Kb, og da det
er en stor side du sendr, kan det være at du skal have en hurtigere
uploadhastighed fra din udbyder ;o(
Med venlig hilsen John

Fra : Peter Jonasen

Dato : 10-04-06 23:19

John Senius-Jørgensen skrev:
> [...]
> out" - men de færreste der upæoader gør det med mere end 128 Kb, og da det
> er en stor side du sendr, kan det være at du skal have en hurtigere

Jeg har 256

Det virker mest af alt som om, den går i time-out mens den gennemgår
domænet på nettet for filer.

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 11-04-06 11:26

Så lyder det til at være en "søvnig" eller sløv server.
Den er måske overbelastet (for mange samtidige brugere), kan også være en
grund.
Sker det på samme tidspunkt, så prøv på et tidspunkt, hvor du må forvente at
der ikke er så mange på serveren - Typisk tidligt om morgenen
Mvh
John

Fra : Jacky Hansen

Dato : 17-04-06 23:18

"Peter Jonasen" <peter@SLETDETTEkvv73.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> surftown.
>
> Min FrontPage er 2002.
>
> Kan jeg vælge længden af time før timeout (og i givet fald hvor)?

Hej Peter....

Jeg har haft samme problem på et af mine websteder. Efter megen frem og
tilbage fandt jeg frem til at det i mit tilfælde var min "Ad-aware" der lå
og sænkede farten. Det skal lige siges at det er købeudgaven, hvor der er
noget der hedder ad-watch som hele tide ligger og holder øje med hvad der
kommer ind. Måske du har et ligende program liggende og køre.

Mvh

Jacky