kan man lave et link i en celle til en and~
Fra : Peter Caspersen

Dato : 08-04-06 16:21

Hej Jeg er ved at opdatere en gammelhjemmeside og nu har jeg så lavet rammer
til alle mine sider
for på den måde at beder at kunne styre det der sker på en side, nu vil jeg
så gerne lave det sådan,
at jeg fra en af de celler, min ramme består af, vil jeg gerne lave et link,
som så skal komme frem i
en anden celle kan jeg det ?

Jeg kan ikke selv finde det, mit problem er at jeg kan selvføldig godt lave
en side som består af alt det
der er på siden + det der så skal komme i den tomme celle, men så skal
brovseren jo til at loade en hel
side ind hver gang, så hvis jeg nu kunne nøjes med kun at skulle loade det
der skal komme i den tomme
celle vil det jo være bedst, og jeg ville også spare noget arbejde

Med Venlig Hilsen

Peter Caspersen

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 09-04-06 21:27

Ja det ville være rart med en sådan funktion, men så skal du lave det i for
eksempel ASP, og det kræver at du er god til at programmere - Kan du ikke
lave et bogmærke?
Ved godt at det ikke er det samme, men det nærmeste jeg kan komme i tanke
om.
Med venlig hilsen
John

Fra : Peter Caspersen

Dato : 11-04-06 21:54

jo det endte med at jeg lave bogmærker, men jeg ville lige høre om det andet
kunne lade sig gøre
så tak for svaret John, så jeg laver bogmærker i stedet for

Peter