Klik på kortet ...
Fra : R-\)

Dato : 24-05-06 22:19

Jeg står og skal bruge den sædvanlige "Klik på danmarkskortet og find ... "

Jeg tænker mig at dette er lavet ca. 1000 gange før - så er der nogen der
ved hvor man kan finde / købe / låne denne funktionalitet til brug på sit
eget website??

VH Rune

Fra : Martin Ploug

Dato : 25-05-06 08:22

Hej Rune

Gætter på, at det er image map du er ude
efter:

http://www.html.dk/artikler/00024/

Hilsen Martin

"

Fra : Martin Ploug

Dato : 25-05-06 08:22

Hej Rune

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : R-\)

Dato : 25-05-06 08:40

"Martin Ploug" <mploug@mail.tele.dk> wrote:
> Hej Rune
>
> Gætter på, at det er image map du er ude
> efter:

Hej Martin, egentlig har jeg fint overblik over de måder det kan laves på,
jeg har bare ikke tid til det og ville gerne købe en færdig udgave, fx.
Flash, Html/Ajax, eller som en ASP.NET kontrol...

Fra : Martin Ploug

Dato : 25-05-06 21:07

> [...]
> jeg har bare ikke tid til det og ville gerne købe en færdig udgave, fx.
> Flash, Html/Ajax, eller som en ASP.NET kontrol...

Jeg prøvede lige at søge på program image map,
og der kom bl.a. følgende

http://www.boutell.com/mapedit/download.html

http://www.fegi.ru/geohtml/

Hilsen Martin