Dropdown Menu
Fra : Stefan Køberl

Dato : 15-05-06 13:03

Hej.

Jeg har lavet en menu, og knapperne i menuen virker fint .

Jeg har lavet den i html for at se om den virkede, og det gør
den, bare ikke 100% rigtigt.

Den første knap (Infoscape,) har nemlig nogle undermenuer, når
man holder (med musen) over den.

Hvordan fortæller jeg browseren at denne knap ikke bare er et
link, men at den har en undermenu med mouseover?

Og skal det i så fald overhovedet laves med html?

Mvh. Stefan ;)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Stefan Køberl

Dato : 15-05-06 13:05

Forresten så ligger menuen her:

www.infoscape.dk/menu.html :)

Fra : Stefan Køberl

Dato : 15-05-06 13:07

Forretsne så kan menuen findes her:

www.infoscapae.dk/menu.html

Fra : Trine Buhl

Dato : 15-05-06 14:25

Fra : Stefan Køberl

Dato : 19-05-06 18:51

??

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 19-05-06 23:13

Stefan Køberl wrote:
> [...]
> link, men at den har en undermenu med mouseover?
>
> Og skal det i så fald overhovedet laves med html?

Nej, du skal bruge enten noget DOM JavaScript
eller en CSS-drevet menu for at få en undermenu
til at folde sig ud.

Og den først ebetingelse for det er er, at du
overhovedet har en undermenu.

Prøv at læs mine artikler em emnet:

http://www.webdesign101.dk/www/cssmenu/

Jørgen Farum Jensen