Variable
Fra : Ukendt

Dato : 09-05-06 13:36

Hej NG
Jeg har behov for at sende en variabel tilknyttet en knap(side1(button)),
således jeg kan bruge variablen på (side2(script))...
Kan i hjælpe med det...???
pft
Bjarne

Fra : Christian Hansen

Dato : 15-05-06 09:19

Hejsa

Du kan overfører variable via get - se eksempel her:

<http://www.chrsen.dk/fundanemt/files/scripter/javascript/misc/getArgs.html?test=tada>

Der bliver variablen test sat til tada, eller hvad man nu finder på at
skrive.

Alternativt kan du anvende cookies ved overførsel af variable.

Alternativt^2 skal du arbejde med noget på serversiden - eksempelvis
sessions.

Mvh Christian

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-06 14:20

"Christian Hansen" <chrsen@fundanemt.com> skrev > Du kan overfører variable
> [...]
>
> Alternativt kan du anvende cookies ved overførsel af variable.
>
> Alternativt^2 skal du arbejde med noget på serversiden - eksempelvis
Tak for det...
Bjarne