style.zoom efterlader "trail marks"
Fra : Hansen

Dato : 02-05-06 10:56

Hejsa

Jeg har en editor hvori det er muligt at placerer billeder, for derefter at
flytte rundt på dem. Jeg har nu indført noget zoom ved hjælp af style.zoom
men der sker det at hvis jeg zoomer ud og derefter flytter på et billede så
efterlader den streger når jeg flytter billedet nedad eller til højre. Til
venstre og opad er der ingen problemer. Det er ikke selve billedet der
efterlader spor, men de små markerings firkanter på siderne der gør det.

Problemer gør sig gældende i både IE og Firefox

Er der nogen der kender til dette problem og til hvordan man løser det?

Er det evt. muligt at fange et onMove event, og sørge for at baggrunden
bliver invalideret korrekt?

(Jeg får sat en server op senere idag hvorpå jeg kan lægge et eksempel - det
vender jeg lige tilbage med)

/Hansen

Fra : Hansen

Dato : 03-05-06 08:40

> (Jeg får sat en server op senere idag hvorpå jeg kan lægge et eksempel -
> det vender jeg lige tilbage med)

Så er den (efter lidt startvanskeligheder) oppe at køre :
http://86.52.19.88/WebApplication1/cs/Default.aspx

Når man trykker på Set HTML knappen, bliver der indsat et billede i
editoren. Hvis man så ændrer zoom til f.eks. 80% og derefter flytter
billedet, vil man se hvordan den efterlader et spor efter sig.

/Hansen