Fotoalbum
Fra : Line Bertelsen

Dato : 01-05-06 14:31

Hej

Jeg vil meget gerne have et fotoalbum på min hjemmeside.
Det skal være meget enkelt, da jeg ikke er fantastisk god til hjemmesider.
Helst gerne en udgave hvor man kan se billederne og samtidigt bladre,
ligesom www.123hjemmeside.dk/mrn .
Håber at der er en som vil hjælpe og har tålmodighed til en nybegynder.

- Line Bertelsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-05-06 16:49

Den 01-05-06 15.31 skrev Line Bertelsen følgende:

> Jeg vil meget gerne have et fotoalbum på min hjemmeside.
> Det skal være meget enkelt, da jeg ikke er fantastisk god til hjemmesider.

Tag et kig på JAlbum. Du kan vælge mellem en række forskellige album,
som du kan finde eksempler på her:
http://jalbum.net/samples.jsp

En nem, dansk brugervejledning kan findes her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-jalbum.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på dine downloads med det gratis og spywarefri program Free

Fra : Line Bertelsen

Dato : 08-05-06 19:20

"Kim Ludvigsen" skrev i> Tag et kig på JAlbum. Du kan vælge mellem en række
> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Få styr på dine downloads med det gratis og spywarefri program Free

Kan jeg muligvis få din msn så jeg kan få noget hjælp? :)

Fra : Line Bertelsen

Dato : 08-05-06 19:53

Jeg vil meget gerne have hjælp til at lave mine egne farver, så det passer
til min hjemmeside?
Og sådan at det ikke fylder hele siden, men kan sættes ind på min
hjemmeside.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-05-06 20:10

Line Bertelsen skrev:

>Jeg vil meget gerne have hjælp til at lave mine egne farver, så det passer
>til min hjemmeside?

Start med at bruge en mailadresse, der tilhører dig, som du
tidligere er blevet bedt om.

Du misbruger en anden persons domæne og er derfor skyld i at
denne modtager spam.

Brug f.eks. en hotmailadresse eller undlad helt at skrive nogen
mailadresse.

Og når du så gør det, så post spørgsmålet igen sammen med et link
til din side, ellers kan det ikke besvares.
--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-05-06 22:59

Den 08-05-06 20.19 skrev Line Bertelsen følgende:
> "Kim Ludvigsen" skrev i> Tag et kig på JAlbum. Du kan vælge mellem en række
> forskellige album,
>
> Kan jeg muligvis få din msn så jeg kan få noget hjælp? :)

Jeg bruger ikke msn. Mailadressen i dette indlæg virker - som Kerim
skriver, skal man nemlig enten benytte en virkende adresse (som er ens
egen) eller benytte en ikke-virkende adresse, der ender med ".invalid".

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive bogmærker.

Fra : Peter Loumann

Dato : 08-05-06 23:45

On Mon, 08 May 2006 23:58:48 +0200, Kim Ludvigsen wrote:

> Jeg bruger ikke msn. Mailadressen i dette indlæg virker - som Kerim
> skriver, skal man nemlig enten benytte en virkende adresse (som er ens
> egen) eller benytte en ikke-virkende adresse, der ender med ".invalid".

I princippet har du ret. Men min

individual.net

accepterer ikke

*@invalid

så jeg bruger deres til formålet indrettede

me@privacy.net

som reelt ikke kan tilgås. Jeg angi'r så mit reelle mail-to i signaturen,
ændret, men let gennemskuelig. Men jeg har det da dårligt med det.

x-fut:

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-05-06 01:09

Kim Ludvigsen skrev:

> skal man nemlig enten benytte en virkende adresse (som
> er ens egen) eller benytte en ikke-virkende adresse, der
> ender med ".invalid".

Det er også min holdning, Lines adresse tilhører en mand i
København:
http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=etellerandet.dk&submit.x=21&submit.y=9

Det er Line Bertelsen gjort opmærksom på flere gange, men
hun har helt ignoreret henvendelserne, som så mange andre
ting.

Er hun ikke bare en lille skolepige der ikke vil høre efter i
timen? Ja, Line, det er dig jeg driller lidt

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-06 15:47

Kim Ludvigsen skrev:

>Jeg bruger ikke msn. Mailadressen i dette indlæg virker - som Kerim
>skriver, skal man nemlig enten benytte en virkende adresse (som er ens
>egen) eller benytte en ikke-virkende adresse, der ender med ".invalid".

Kine poster fra TDCs newsserver og her kan man godt poste uden en
angiven mailadresse, som jeg f.eks. har gjort her.

Alt andet lige er det bedre end at misbruge en anden persons
domæne.

Fut:

Fra : N/A

Dato : 21-05-06 23:14

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 21-05-06 23:14

Line Bertelsen skrev:

>Jeg er virkelig slet ikke klar over hva i snakker om? :(

Du bruger en anden persons mailadresse som afsender, som vi har
prøvet at forklare dig flere gange.

Du har fis@etellerandet.dk som afsender.

Domænet etellerandet.dk tilhører en anden person og dermed poster
du med falsk identitet og strengt taget er det ulovligt (næsten
svarende til at jeg udgav mig for at være dig).

Du er skyld i, at indehaveren af etellerandet.dk får en masse
spam, blot fordi du selv vil undgå at få spam.

Du ghar flg. muligheder i stedet for:

brug din rigtige adresse

bruge din rigtige mailadresse, men lad den ende på invalid i
stedet for dk, som jeg gør

oprette en særlig mailadresse til brug i nyhedsgrupper, f.eks.
hos Hotmail eller Ofir eller en hos din udbyder, som du så kan
ændre når den bliver for spamfyldt

helt undlade at bruge nogen mailadresse og nøjes med dit navn

Herudover er du også tidl. blevet bedt om at klippe i det du
svarer påm så du kun citer det du direkte svarer på og skrive dit
svar under det du citerer.

Fra : Line Bertelsen

Dato : 22-05-06 17:44

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Du bruger en anden persons mailadresse som afsender, som vi har
> prøvet at forklare dig flere gange.
>
> Du har fis@etellerandet.dk som afsender.
Jeg har bare trykket på det lille ikon nede i bunden af skærmen. Jeg har ikk
selv oprettet nogen besked?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-05-06 18:01

Line Bertelsen skrev:

>Jeg har bare trykket på det lille ikon nede i bunden af skærmen. Jeg har ikk
>selv oprettet nogen besked?

Det forstår jeg til gengæld ikke.

Du poster med Outlook Express og der har du (eller en anden har
gjort det for dig) skrevet den afsenderadresse du bruger.

Så det er i OE, du skal rette det.

Fra : Mogens Jørgensen - w~

Dato : 01-05-06 18:36

On Mon, 1 May 2006 15:31:22 +0200, "Line Bertelsen"
<fis@etellerandet.dk> wrote:

> [...]
>ligesom www.123hjemmeside.dk/mrn .
>Håber at der er en som vil hjælpe og har tålmodighed til en nybegynder.

Hej Line

Noget i den her stil ?

http://coppermine-gallery.net/demo/cpg14x/displayimage.php?album=random&cat=0&pos=-272

Det kræver at du kan køre php på din webside og når det først er oppe
og køre, er der ingen problemer i dette.

Fotoalbummet er nemt og ligetil.

Kontakt mig eventuelt via link i min afsender info forneden.
Mogens Jørgensen - Webhotel : Fra 0 kroner i oprettelse. 7,-/md.
Easy Webhost - http://www.easywebhost.org/
Ærlig og UDEN gummiparagraffer. Trafik til priser du forstår.