bevægelse sti
Fra : Sabrine Mouritsen

Dato : 29-04-06 21:37

Hej alle sammen

Jeg er ved at lave et skoleprojekt, hvor hjemmeside skal kunne
åbnes uden internet, og jeg må derfor ikke bruge PHP, eller andet
smart...

ER det muligt at lave en bevægelsesti, hvor man kan se de sidste
sider man har været inde på.

Ind til videre har jeg bare skrevet linksene alt efter hvilken
side man er på, men hvis jeg vil brug IFRAME, kan dette jo ikke
lade sig gøre...
Eller kan det?
I såfald skal det være 2 IFRAME der ændres på sammen tid

Her er der et links til hjemmeside:
http://www.sabrinemousen.1go.dk/forside.html

PS hjemmesiden er under udvikling, og virker derfor ikke helt
optimalt...

Hilsen
Sabrine, og tak for hjælpen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kristian Thy

Dato : 29-04-06 23:42

Quoth Sabrine Mouritsen:
> ER det muligt at lave en bevægelsesti, hvor man kan se de sidste
> sider man har været inde på.

Ja; sæt cookies med stier og brug Javascript til at indlæse dem igen
og ændre DOM'en til de relevante links.

\\kristian
--
"Power is only given to the man who dare stoop to pick it up. Nothing
more is needed, except courage. From the moment this truth had dawned

Fra : Sabrine Mouritsen

Dato : 07-05-06 20:05

Kristian Thy wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> Ja; sæt cookies med stier og brug Javascript til at indlæse dem igen
> og ændre DOM'en til de relevante links.

Øhhm...

Er lidt dum til det her....
Hvad er en cookie? og
hvad er et DOM?

Er det for besværligt hvis jeg ikke engang ved dette.....????

sabrine