Script til at aktive flash i IE
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-04-06 23:03

De sidste par dage har der været flere indlæg fra folk der undrer
sig over at man nu skal klikke på fx flash- eller java-objekter i
IE for at bruge dem.

Jeg har lavet et javascript der kan aktivere flash-objekter på en
side, uden at man behøver at ændre på selve inkluderingen af flash
(det har desuden den fordel frem for flere nævnte metoder at man
undgår at fjerne objekterne for folk der ikke har javascript).

Testsiden kan ses her:
<http://gyros.dk/usenet/html/aktivering.shtml>.

Kommentarer er velkomne - hvis nogle kan få det til at virke med
WMA og quicktime vil jeg meget gerne lægge forbedringen ind.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Denn!s H

Dato : 23-04-06 18:06

> [...]
> (det har desuden den fordel frem for flere nævnte metoder at man
> undgår at fjerne objekterne for folk der ikke har javascript).

Endnu en løsning..
http://www.amarasoftware.com/flash-problem.htm

Denn!s H