popup når man kommer ind på siden
Fra : avis-b

Dato : 19-04-06 15:51

hej sedder med en side der skal være ferdig og noden dage og skal
bruge lidt hjælp så håber noden kan hjælp mig med det, jeg skal
have hjælp til nået popup når man kommer ind på side skal det
popup op, jeg ved at det skulle kunne lave sig gør, men hvordan
ved jeg ikke, håber noden kan hjælp mig især fordi det er et
bestelninges job fra en jeg godt vil arbejde for.

Med Venlige Hilser Billy Sørensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-04-06 16:21

avis-b skrev:

> [...]
>have hjælp til nået popup når man kommer ind på side skal det
>popup op, jeg ved at det skulle kunne lave sig gør, men hvordan

Tjah - mon ikke langt hovedparten af brugerne har en popupblokker
installeret og de vil således aldrig få popupvinduet at se?

Men ellers er det, det første script på
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/popup/popup2.htm
(kig i kildekoden).

Find en anden løsning.
--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : avis-b

Dato : 19-04-06 17:44

Kerim Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
> så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.

jeg siger tak men skal lige tænke dir tilbud
vil prøve at se på hjemmesiden håber den kan hjælp mig, ellers kan
man vil gøre så at de selv skal klike på popupen for at læse nyheder
så man kliker i menune eller et eller andet sted på ens hjemmeside

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-04-06 22:00

avis-b wrote:

> ellers kan
> man vil gøre så at de selv skal klike på popupen for at læse nyheder
> så man kliker i menune eller et eller andet sted på ens hjemmeside

Det er til gengæld en god ide. Når man klikker på et link, vil popup'en ikke
blive blokeret:

http://www.echoecho.com/dk/toolpopupgenerator.htm

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/