OnMouseOver til tekstboks
Fra : Christian Aakjær Ole~

Dato : 18-04-06 18:48

Hej!
Jeg sidder og fedter lidt rundt med OnMouseOver-events. Jeg
forsøger at få et billede lavet om til en tekstboks med tekst,
når jeg fører musen hen over et andet billede.
Siden jeg arbejder med lige nu, kan findes her:
http://www.4fun.dk/brugere/profiltekst/default.asp?sideID=2433369
Billedet med ringene skal byttes ud med en tekstboks af den her
størrelse:
folelser {
color: black;
backgroundcolor: white;
border: 1px solid black;
font-family: arial;
font-size: 10;
padding-left: 2px;
width: 200px;
height: 200px;
}

... Hvordan gør jeg?

På forhånd tak for hjælpen

/Christian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 18-04-06 20:24

Brug en skjult DIV med din form i. Gør den synlig og placer den øverst
med dit onmouseover script.
Du vil dog formentlig finde at det er mere hensigtmæssigt at bruge
onclick med mindre du ikke ønsker at skjule formen igen når først den
er blevet gjort synlig.