Onclick menubar
Fra : jane søiberg

Dato : 17-04-06 11:56

Hejsa

Jeg forsøger at bruge Javaschript i en navigations menu. JJeg har
en hovedmenu, ved klik på en af dennes punkter skal en undermenu
komme frem.
Jeg har lavet det som følgende:

onMouseUp="hidemenu('Hvidvin')"><div
align="right">Hvidvin</div></td>
onMouseUp="hidemenu('Asti')><div align="right">Mouserende
vine</div>

men har problemer med at man ikke kan "zappe" rundt mellem
menuerne.

Er der nogle som har et forslag til hvad jeg skal gøre eller
hvilke funktioner disse Onmouse skal have ????

På forhånd tak og glædelig Påske

Hilsen Jane

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 17-04-06 12:44

jane søiberg wrote:
> [...]
>
> Jeg forsøger at bruge Javaschript i en navigations menu. JJeg har
> en hovedmenu, ved klik på en af dennes punkter skal en undermenu

Et link til din side havde været bedre.

> Er der nogle som har et forslag til hvad jeg skal gøre eller
> hvilke funktioner disse Onmouse skal have ????

Her er et par muligheder, du kan kigge på:

http://www.hintzmann.dk/demos/mhalist/example4.html
http://www.webdesign101.dk/www/cssmenu/dropdownmenu/eks07.html

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/