Adsl forbindelse
Fra : Karsten Nielsen

Dato : 17-05-06 20:32

Hejsa

Kan man godt få oprettet en adslforbindelse uden også at skulle
oprette en telefonforbindelse. Jeg har en telefonstik men ikke noget
abb. og ønsker det heller ikke. Kun en adslforbindelse..

Mvh
Karsten

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 17-05-06 20:37

> Kan man godt få oprettet en adslforbindelse uden også at skulle
> oprette en telefonforbindelse. Jeg har en telefonstik men ikke noget
> abb. og ønsker det heller ikke. Kun en adslforbindelse..

Du skal have en bære linie til 40,- pr. måned.

Thomas

Fra : 205477m001

Dato : 19-05-06 08:38

Thomas S. Iversen wrote:

> Du skal have en bære linie til 40,- pr. måned.
>
> Thomas
Vrøvl - hos f.eks. Telia Stofa (Stofa.dk) skal du slet ikke betale for
at få rå kobber - så der sparer du 40 kr. pr. måned.

/Mikkel

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 19-05-06 10:56

> Vrøvl - hos f.eks. Telia Stofa (Stofa.dk) skal du slet ikke betale for
> at få rå kobber - så der sparer du 40 kr. pr. måned.

Så de betaler dem for dig? Det vidste jeg ikke, men flinkt af dem.

Thomas

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-05-06 20:47

Karsten Nielsen wrote:
> [...]
> oprette en telefonforbindelse. Jeg har en telefonstik men ikke noget
> abb. og ønsker det heller ikke. Kun en adslforbindelse..

Ja.

Om du har stik eller ej er underordnet, da det ikke har forbindelse til
centralen, hvis du ikke har fastnet telefon, så der skal alligevel en
tekniker tl at checke/fixe en linie til centralen.

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 18-05-06 13:04

It seems Jan Vestergaard wrote:
> [...]
> centralen, hvis du ikke har fastnet telefon, så der skal alligevel en
> tekniker tl at checke/fixe en linie til centralen.

Sludder - man behøver ikke nødvendigvis et telefonabonnement for at kunne
få ADSL. Der er flere danske udbydere der tilbyder dette på rå kobber,
således at man ikke behøver et telefonabonnement hos TDC.

--
Kasper Mejlgaard
Loud pipes saves lifes

Fra : KsNa

Dato : 18-05-06 15:42

"Kasper Mejlgaard" <nntpspam1@in-addr.dk> skrev i en meddelelse

> Sludder - man behøver ikke nødvendigvis et telefonabonnement for at kunne
> få ADSL. Der er flere danske udbydere der tilbyder dette på rå kobber,
> således at man ikke behøver et telefonabonnement hos TDC.

Man behøver heller ikke et telefonabo. hos TDC, man kan få en basislinie,
men der skal måske stadig en tekniker til at fixe linien til centralen.

Mvh
Kim

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-05-06 16:44

Kasper Mejlgaard wrote:
> Sludder - man behøver ikke nødvendigvis et telefonabonnement for at
> kunne få ADSL. Der er flere danske udbydere der tilbyder dette på rå
> kobber, således at man ikke behøver et telefonabonnement hos TDC.

Det skrev jeg da heller ikke ?

Det jeg skrev var at fordi, der sidder et stik fra tidligere, så behøves
dette stik ikke at have forbindelse til centralen, hvis det ikke er i brug
mere.

For at få ADSL skal du have en forbindelse til centralen - og det er så
underordnet om der er telefon på den eller ej - men du skal stadig have et
kobberpar til centralen - og det er Tdc, der leverer det - uanset hvem du
bestiller ADSL hos.

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 19-05-06 11:40

Karsten Nielsen wrote:
> [...]
> oprette en telefonforbindelse. Jeg har en telefonstik men ikke noget
> abb. og ønsker det heller ikke. Kun en adslforbindelse..

Cybercity er én mulighed.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org