Fullrate.dk?
Fra : Brian K

Dato : 16-05-06 20:42

Hejsa

nogen der har erfaringe rmed Fullrate.dk?

De lover 20 mb linjer til mindre pris end jeg betaler cybercity for en 4 mb
linje.

mvh
brian

Fra : Brian K

Dato : 16-05-06 20:45

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> nogen der har erfaringe rmed Fullrate.dk?
>
> De lover 20 mb linjer til mindre pris end jeg betaler cybercity for en 4
> mb linje.

Og hvad med : http://www.cph-metronet.dk/

er de bedre? (bor i glostrup)

mvh
brian

Fra : Hauge

Dato : 16-05-06 20:58

Hej
Brian K wrote:
> er de bedre? (bor i glostrup)

Har du evt. kikket en lille smule tilbage her i gruppen?

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060516195802@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 24-05-06 08:11

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote in message
> Hej
>
> Har du evt. kikket en lille smule tilbage her i gruppen?

Jeg har prøvet, men kan ikke finde noget relevant. Kan du?

Niels Dybdahl