CPH-metronet hurtige dækning end fullrate?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-05-06 20:02

Hej

Så skriver CPH-metronet:

Vi er endvidere snart klar til at kunne levere på Albertslund, Glostrup,
Taastrup - og kan derfor foretage forhåndbestillinger til disse centraler.

Fullrate dækker kun nået til glostrup, selvom de stadigt skriver de dækker
hele storkøbenhavn.

Fra : Mogens Jørgensen - w~

Dato : 15-05-06 18:03

On Sun, 14 May 2006 21:02:20 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> [...]
>

>Fullrate dækker kun nået til glostrup, selvom de stadigt skriver de dækker

Ja, måske deres hjemmeside trænger til en "kyndig" hånd ?
Mogens Jørgensen - Webhotel : Fra 0 kroner i oprettelse. 7,-/md.
Easy Webhost - http://www.easywebhost.org/
Ærlig og UDEN gummiparagraffer. Trafik til priser du forstår.

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 15-05-06 18:10

Mogens Jørgensen - www.easywebhost.org <admin@yyy-easywebdesign-xxx.org> writes:

>Ja, måske deres hjemmeside trænger til en "kyndig" hånd ?

http://www.easywebhost.org/index.php?module=Juridisk&func=accessibilitystatement
siger: "All pages on this site validate as XHTML 1.0 Strict."

Meneh... alene forsiden på easywebhost.org har 241 valideringsfejl...
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.easywebhost.org%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=XHTML+1.0+Strict&verbose=1

Mvh.
   Klaus.

Fra : Mogens Jørgensen - w~

Dato : 15-05-06 19:42

On Mon, 15 May 2006 17:10:22 +0000 (UTC), Klaus Ellegaard
<klausellegaard@msn.com> wrote:

> [...]
>siger: "All pages on this site validate as XHTML 1.0 Strict."
>
>Meneh... alene forsiden på easywebhost.org har 241 valideringsfejl...

Kommenter venligst det det drejer sig om.
Hvordan min side validerer eller ikke validerer er fuldstændigt
irrelevant i forhold til hans indlæg.

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 15-05-06 19:50

> [...]

>Kommenter venligst det det drejer sig om.
>Hvordan min side validerer eller ikke validerer er fuldstændigt

Kommentaren gik på, at det pågældende website indeholdt forkerte
oplysninger. Du mente, at websitet derfor skulle have en "kyndig
hånd", så deres informationer blev rigtige.

Jeg tillod mig at påpege, at easywebhost ikke opfylder de selv-
valgte kriterier (og dermed måske at det ligeså trænger til en
"kyndig hånd" til at rydde ud i de forkerte påstande).

Mvh.
   Klaus.

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 16-05-06 19:27

> [...]

>Fullrate dækker kun nået til glostrup, selvom de stadigt skriver de dækker

Man kan vel ikke sige at de kun er "nået til" Glostrup. De dækker jo
også andre steder, hvor CPH-metronet ikke dækker.

Fullrate dækker f.eks. også Brønshøj, Ballerup og Herlev.

/Jarlskov