tiscali/tele2 og mails + forsvundne mails.
Fra : Kim Mogensen

Dato : 20-04-06 09:00

Hej

Er der nogen som med held har fået et brugbart svar fra Tele2 omkring
mails der ikke kommer frem??

Jeg oplever også at nogle mails kommer inde på den gamle tiscali
webmail og nogle på den nye.. Og det er kun mails som kommer på den
nye, jeg kan hente ned i mit mail program.. Så pt har jeg ca 25 mail
liggende i den gamle, som jeg ikke kan hente ned...

Og jeg har forgæves forsøgt at få noget svar fra Tele2 uden held..
Hold da kæft hvor er deres service noget lort... Hvis de da
overhovedet kender ordet...

mvh

Kim

Fra : Mogens Jørgensen - w~

Dato : 20-04-06 19:27

On 20 Apr 2006 00:59:50 -0700, "Kim Mogensen" <darkdevildk@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Og jeg har forgæves forsøgt at få noget svar fra Tele2 uden held..
>Hold da kæft hvor er deres service noget lort... Hvis de da

Hej Kim

Tja..... du siger det selv :

http://www.findsvar.dk/index.php?name=Comments&req=showreply&tid=74&sid=1715&pid=73
www.tele2kundeservice.com
Mogens Jørgensen - Webhotel : Fra 0 kroner i oprettelse. 7,-/md.
Easy Webhost - http://www.easywebhost.org/
Ærlig og UDEN gummiparagraffer. Trafik til priser du forstår.