Billig internet i Kolding
Fra : Ukendt

Dato : 27-05-06 22:55

Nogen der kender til en billig internet-løsning i Kolding? Jeg har Stofanet
flexrate med max 5 Gb/md. til 300 kr. i måneden for en 1024/256 linie. Men
jeg synes 300 kr. er for dyrt og heller ikke det allermest stabile. De 5 Gb
rækker fint hver måned. Men jeg ville gerne ned på ca. 150 kr. evt. for halv
hastighed. Men det kan jeg ikke finde nogel steder. Og hvis jeg skal skifte
koster det vel nemt 5-600 kr. for et ny modem osv. hvilket jeg da helst vil
undgå (altså gerne noget med gratis oprettelse).

Anyone?

MVH Pedro

Fra : Bosse

Dato : 28-05-06 05:47

Hej

Du kan da vælge en StofaNet flatRate 256/128 til 149 pr. måned

Fra : Allan Soerensen

Dato : 28-05-06 17:50

"Bosse" <webson@fi.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan da vælge en StofaNet flatRate 256/128 til 149 pr. måned

Er det da det halv hastighed af 1024/256 ?

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-06 22:26

Bosse wrote:
> Du kan da vælge en StofaNet flatRate 256/128 til 149 pr. måned

Det er liiiige langsomt nok synes jeg.

/P

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-05-06 22:42

Pedro skriver:

> Det er liiiige langsomt nok synes jeg.

Man vender sig til det.

Klaus (160/128 linje pt.)
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Sweet victory: http://home6.inet.tele.dk/moppe/stave.html

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-05-06 05:25

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> Pedro skriver:

> Man vender sig til det.
>

> Klaus (160/128 linje pt.)

Man vender sig altså også hurtigt til 6/6Mbit for 110,-

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-05-06 06:23

Bjarke Hansen skriver:

> Man vender sig altså også hurtigt til 6/6Mbit for 110,-

Fedt, kan de levere i Hammel ?

Klaus

Fra : Peter T.

Dato : 28-05-06 16:38

Pedro udviste en rettidig omhu og skrev:

> Anyone?

Hvad med fibernet? En bekendt i Kolding får det muligvis snart(TM) via
jeres lokale elselskab på <www.tre-for.dk>.

--
Mvh. Peter T.

5% ved ikke bedre.

Fra : Peter T.

Dato : 28-05-06 18:09

Peter T. udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hvad med fibernet?

Hov. Jeg overså ordet "billig". :)

--
Mvh. Peter T.

5% ved ikke bedre.

Fra : thomas hove mikkelse~

Dato : 28-05-06 19:18

det hedder profiber www.profiber.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-06 22:27

Peter T. wrote:
> Hov. Jeg overså ordet "billig". :)

Jah, hvis det kun koster 99 kr. i oprettelse og 149 kr./md. for en 1/1 Mbit
forbindelse, så ja tak!
Men jeg har tjekket om de kan levere på min adresse, og det kan de ikke
endnu

/Pedro