Billigste bredbånd i Sønderborg
Fra : P Kaasing

Dato : 26-05-06 16:15

Hej NG

Efter lang tids hård kamp, har min svigermor nu overgivet sig, og er
indstillet på at få bredbånd. Hvad vil den billigste og nemmeste løsning
være for hende? Jeg kan nemt sætte det op for hende og få det til at køre,
men kan ikke helt supportere, da vi bor i Århus. Så noget driftsikkert uden
alt for mange nedbrud og genstarter af udstyr ønskes. TDC ville nok være at
foretrække, men synes de er lidt dyre i det. Hun har i forvejen sit tlf
abonnement hos Tele2, og bor i Sønderborg, hun har hverken kabeltv eller
stofa eller lign.

Det skal bare være billigste bredbåndsforbindelse.

/Poul

Fra : Mogens Jørgensen - w~

Dato : 26-05-06 19:24

On Fri, 26 May 2006 17:15:00 +0200, "P Kaasing"
<kaasingæøå@æøåhotmail.com> wrote:

> [...]
>stofa eller lign.
>
>Det skal bare være billigste bredbåndsforbindelse.

Når du ikke definerer forbrug, er det jo svært at finde billigste
løsning.

Du kan sagtens finde den billigste indtil, der kommer en smule gang i
surferiet, så er det lige pludselig ikke den billigste.
Mogens Jørgensen - Webhotel : Fra 0 kroner i oprettelse. 7,-/md.
Easy Webhost - http://www.easywebhost.org/
Ærlig og UDEN gummiparagraffer. Trafik til priser du forstår.

Fra : Erik Semey

Dato : 26-05-06 23:58

Det er muligt at ESS (Det lokale Energi selskab) ikke er de billigste, men
det er jo lokal support, og de har også total installation hvis kunden
ønsker dette

Kig her

http://www.ess.dk/sw4950.asp

"P Kaasing" <kaasingæøå@æøåhotmail.com> skrev i melding

Fra : Mogens Jørgensen - w~

Dato : 27-05-06 10:36

On Sat, 27 May 2006 00:58:13 +0200, "Erik Semey" <gaia@jubiimail.dk>
wrote:

>Det er muligt at ESS (Det lokale Energi selskab) ikke er de billigste, men
>det er jo lokal support, og de har også total installation hvis kunden
> [...]
Hej Erik

Siden hvornår er Updata Danmark begyndt at reklamere for sine kunder ?

Jeg synes nok, at kunden har krav på at vide, at Updata Danmark, er
dem der leverer infrastruktur til ESS og dermed indirekte leverer
reklame til sig selv.

Og når vi snakker support, som alle udbydere leverer er det
telefonsupport og der er det da fløjtende ligegylkdigt om de sidder i
Tåstrup eller Skagen, hovedsagen er at kunden får en ordentlig support
og det kan man godt levere selv om man ikke sidder lokalt.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 27-05-06 20:14

On Sat, 27 May 2006 11:36:17 +0200, Mogens Jørgensen -
www.easywebhost.org <admin@yyy-easywebdesign-xxx.org> wrote:

> Siden hvornår er Updata Danmark begyndt at reklamere for sine kunder ?

Og når jeg har lavet en masse arbejde for DR, så må jeg heller ikke
anbefale folk at se Kontant? Kravl nu lige ned fra din kæphest.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Henning Wangerin

Dato : 27-05-06 12:08

On Fri, 26 May 2006 17:15:00 +0200, P Kaasing wrote:

> [...]
> sit tlf abonnement hos Tele2, og bor i Sønderborg, hun har hverken kabeltv

Snakker vi "i" eller "ved" Sønderborg. Der er en del adsl-fri pletter ikke
langt frta sønderborg, så der kan være stor forskel indenfor kort afstand

> Det skal bare være billigste bredbåndsforbindelse.

Med forbrugsafregning eller flatrate? Den første kan meget hurtigt blive
meget dyrt, afhængig af hvordan det er struet sammen.

/Henning

Fra : P Kaasing

Dato : 28-05-06 19:39

Tak for alle jeres svar. Vi endte alligevel med TDC, det sikre, og rimeligt
billigt. Forbruget er minimalt, men det er ved at være for træls med 56.6
linien.

/Poul