Orza storm i et glas vand :-)
Fra : Mr B.

Dato : 25-05-06 15:20

Man må da bare håbe nogle andre snart tager sig sammen og leverer
varen som orza påstod de kunne 25/25 mb til billige penge.
Men som man siger for mange kokke fordærver maden.
Det gælder nok også med internet udbydere

På den igen orza nå nej så bliver det kun en drøm

Fra : Jesper Lund

Dato : 25-05-06 17:10

Mr B. wrote:

> [...]
> Men som man siger for mange kokke fordærver maden.
> Det gælder nok også med internet udbydere
>
> På den igen orza nå nej så bliver det kun en drøm

Orza er vel et mareridt, selvom det også er en slags drøm...

--
Jesper Lund

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-05-06 19:55

Mr B. skrev:

> På den igen orza nå nej så bliver det kun en drøm

Lad mig gætte: Du kender ikke Basse Bergquist?

--
Bertel

Fra : k&y

Dato : 25-05-06 22:01

Kunne du uddybe det lidt med nogle facts?

/Kim

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 25-05-06 22:20

http://www.google.com/search?q=basse+bergqvist

--
Bjarke Andersen

Fra : Jesper Lund

Dato : 25-05-06 22:22

k&y wrote:

> Kunne du uddybe det lidt med nogle facts?

Prøv at søg efter "Dixa" i dk* hierarkiet på Google Groups...

--
Jesper Lund

Fra : k&y

Dato : 25-05-06 22:46

jo jo men hvis det nu var Risskjær ville tonen så være den samme?Jeg syntes
det er ok hvis der er nogen der forsøger sig,men det er nok fordi jeg er
kunde hos tele2
/Kim

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-05-06 22:54

k&y skrev:

> jo jo men hvis det nu var Risskjær ville tonen så være den samme?Jeg syntes
> det er ok hvis der er nogen der forsøger sig,men det er nok fordi jeg er
> kunde hos tele2

Riskjær får sat det igang som han starter på. Basse kommer ikke
engang så langt som til at starte. Han laver en hjemmeside der
råber op om hvilke svimlende hastigheder kunderne vil kunne få.
Derefter brænder han alle de sponsorpenge af som han får fat i,
og så sker der ikke mere før et års tid efter. Så hitter han på
et nyt navn til et nyt fidusfirma.

--
Bertel

Fra : k&y

Dato : 25-05-06 23:03

Det er muligt du har ret mht Basse,men er det ikke kun 2den gang han
forsøger,og politiet har da vist også opgivet at forfølge sagen fra sidst,og
man er vel uskyldig til det modsatte er bevist,men det er en anden sag,jeg
ser da frem til at han får gang i ORZA hvis det altså lykkedes men han ser
ikke nogen af mine mønter før det kører.Og jeg tror at den anden herre har
taget rø..n på en del flere og er iøvrigt blevet dømt!

/Kim

Fra : Mogens Jørgensen - w~

Dato : 26-05-06 08:38

On Fri, 26 May 2006 00:02:32 +0200, "k&y" <kimkri@gettwonet.dk> wrote:

> [...]
>ikke nogen af mine mønter før det kører.Og jeg tror at den anden herre har
>taget rø..n på en del flere og er iøvrigt blevet dømt!

Hvad mener du som om denne her :

http://www.computerworld.dk/art/25045?a=search&i=0

??
Mogens Jørgensen - Webhotel : Fra 0 kroner i oprettelse. 7,-/md.
Easy Webhost - http://www.easywebhost.org/
Ærlig og UDEN gummiparagraffer. Trafik til priser du forstår.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-05-06 09:03

k&y skrev:

> Det er muligt du har ret mht Basse,men er det ikke kun 2den gang han
> forsøger

Nej. Jeg mindes ikke længere hvor mange gange han har lavet sit
stunt, men det er mindst femte gang, og det er måske seks år
siden han begyndte. Det eneste kunderne har fået ud af det, er
mundvand når de troede at de kunne få fede forbindelser billigt,
og så ellers ventetid.

--
Bertel

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 31-05-06 20:08

"k&y" <kimkri@gettwonet.dk> wrote in message
> [...]
> lykkedes men han ser ikke nogen af mine mønter før det kører.Og jeg tror
> at den anden herre har taget rø..n på en del flere og er iøvrigt blevet

Men er meget sjovt at skrive til hans "firma" og påpege faktuelle fejl på
hans side - så blir han sgu sur og ca 5 år gammel..

Men det er aldrig ham selv der svarer. næh nej en af hans "mange"
medarbejdere de skriver dog alle ens ...